Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kaaskopje

Kaaskopje

23-05-2009 om 21:56

E-ticket ns

Niet te beroerd om nieuwe mogelijkheden uit te proberen heb ik net een treinkaartje via internet gekocht en uitgeprint. Mijn hemel, maar dan heb je ook wat. Het is bijna genant om tevoorschijn te halen. Een A-4tje in 2-en gevouwen. Het past niet eens in mijn royale portemonnee, tenzij ik het nog 2 keer vouw. Handig dat het kan, maar of ik het nog een keer doe... Ik zie ook al helemaal voor me hoe de reactie als ik mijn ´kaartjes´ op mijn werk ga inleveren aan het eind van de maand. In plaats van een bescheiden bundeltje kom ik aan met een compleet boekwerk, haha.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

In vieren!

Ik vind het hartstikke handig, dat E ticket, had em alleen wel mooi in vieren gevouwen, past ie makkelijk in mijn portemonnee.

Vergeet geen id kaart mee te nemen of pas of rijbewijs! *al moet je je altijd kunnen legitimeren

Kaaskopje

Kaaskopje

24-05-2009 om 23:40

Vier keer vouwen

Dat je via internet kaartjes kunt kopen is inderdaad heel handig, met het formaat heb ik echt wat moeite. Ik heb er elke maand toch zo´n 16 nodig, de salarisadministratie moet er een aparte map voor aanleggen!
(Omdat ik verschillende diensten heb is het voor mij niet voordelig om een abonnement te nemen, vandaar de losse kaartjes.)

Pdf

Ik koop al een tijdje mijn internationale kaartjes zo.
Ze worden geleverd in pdf formaat en die internationale zijn vaak meer pagina's. Ik verklein ze zodat er 2 op een bladzijde passen.

Kaaskopje

Kaaskopje

26-05-2009 om 00:14

Bij een automaat

kan je pincode geskimd worden. Of betaal je uit voorzorg contant?

Kaaskopje

Kaaskopje

26-05-2009 om 00:19

Vanmorgen in de trein

De conducteur had het volgens mij nog niet zo vaak gezien.
In deze tijd valt het bij ons wel mee met de drukte voor de automaat, maar als het koud en nat is ligt dat wel eens anders. Dan is het best handig om thuis al een kaartje te kopen. Ik vind het dus wel heel handig dat het via internet kan. En ach, dan weten ze maar dat ik uit 1961 kom. Dat wisten ze trouwens al, ik heb een kortingskaart.

Bastet

Bastet

26-05-2009 om 11:27

Bet

Mijn zoon heeft net online kaartjes gekocht voor een reis naar Keulen,en voor een reis van Keulen naar Koblenz,alleen zijn naam en adres hoefde hij in te vullen,geen geboortedatum ofzo.Ik vind het ideaal.
Groetjes,Bastet

Bastet ot

Kreeg hij dan geen jongerenkorting? Tot voor kort kreeg je dat altijd in Duitsland en moest je dus wel ergens je geboortedatum invullen of bij het station je ID laten zien.

Ik ben namelijk net zelf bezig met Thalys te boeken en zag dat het niet gelijk overduidelijk is waar je het in moet vullen dat je voor jongerenkorting in aanmerking komt. Hopelijk heeft hij niet te veel betaald

Mariel

Bastet

Bastet

27-05-2009 om 19:04

Marie

Nee,daar heb ik niks over gevonden,maar ik zal het hem wel even vertellen,want in Keulen kopen ze nog kaarten voor de trein naar Koblenz.Bedankt!
Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.