Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

14-07-2010 om 22:12

Dwerghamster en sigarettenrook

Kan sigarettenrook kwaad voor (dwerg-) hamsters? Ik heb twee aanbiedingen voor een logeeradres voor onze hamster tijdens de vakantie. Bij de ene persoon komt in dezelfde week een hond logeren, dus dat vind ik eigenlijk een beetje eng. De andere persoon rookt twee pakjes per dag en dat vind ik eigenlijk ook niet fijn. De derde persoon die ik zou kunnen vragen heeft twee katten, en dat lijkt me al helemaal onverstandig. Wat denken jullie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tja roken is voor niemand goed,

dus waarschijnlijk ook niet voor een dwerghamster. Maar waarom zou het een probleem zijn als er een hond in huis is? De hamster zit toch in een kooi? Mocht de hond te nieuwsgierig zijn kan je het kooitje toch wat hoger zetten of zo? Katten zijn weer iets anders die gaan misschien wel boven op de kooi zitten of gooien hem om, dus ik zou kiezen voor het adres met de hond..

Ook die met de hond

Eventueel kan de hamster boven bivakkeren en de hond beneden? Even overleggen met de oppas van de hond. Die kent de hond misschien al langer en weet of de combinatie hond/hamster zal gaan lukken?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.