Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Emma B

Emma B

26-05-2010 om 23:06

Dunne lekkerzittende makkelijke broek voor jongens, wat en waar?

Ik wil voor onze vakantie voor mijn beide zoons voor 's avonds ivm malaria een soort dunne joggingbroek oid vinden, iets waar ze ook in kunnen slapen. Maar het moet lange pijpen hebben en er moet een dun shirt bij met lange mouwen. Het koelt 's avonds nooit verder af dan 25 graden, dus warme nachten.
Een pyama vind ik geen optie, die zien er zo gek uit en zo in de avond komt er ook bezoek of gaan we op bezoek. Die dingen worden iedere ochtend gewassen.
Heeft iemand een tip? Ik kan namelijk zelf niets bedenken voor de heren, anders dan een dunne djellaba, maar daar willen ze ten eerste niet lopen en ten tweede zijn die dingen altijd van synthetisch materiaal.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

26-05-2010 om 23:13

Misschien

Hoi,

Misschien heeft American Apparel wat?

Liora

Maxime.M

Maxime.M

26-05-2010 om 23:21

Ouderwetse herenpyamabroek?

Hoi,

Als ik je beschrijving lees moet ik meteen denken aan zo'n ouderwetse herenpyamabroek. Mijn dochter van 14 draagt deze (voor het slapengaan natuurlijk) maar ze zien er best leuk uit. Ik weet niet hoe oud je jongens zijn, ik heb ze gezien bij America Today maar ook wel eens bij andere winkels zoals H&M enzo.

Maxime

Zeeman

Vorig jaar bij Zeeman voor een paar euro heel dunne katoenen broeken gekocht. Dat waren wel skaterbroeken, maar met elastiek in de taille, dus een grotere maat past dan misschien ook wel. Was wel een maat 104, weet niet tot hoe ver ze gaan.

Groeten,

Temet

Hele rare...

maar onze jongens hebben setjes thermisch ondergoed waar ze min of meer aan 'verslaafd' zijn als 'avonddracht'. het is heel dun tricot-achtig spul, gewoon wit, en zit volgens hun (gek genoeg) ook bij warm weer heerlijk. Het oogt idd heerlijk luchtig. Nu ik er bij nadenk, ik heb zelf ook zo'n setje, gewoon van de hema dat van heerlijk gladde, dunne tricotachtige stof gemaakt is. Een soort flinterdun joggingpak idd. Kan me voorstellen dat dat als je het als 'kleding' ipv 'onderkleding' gebruikt idd heerlijk zit. Geen idee of dat iets voor je is...

Ingrid (mijn lam is op 1 halve bout na schoon op trouwens!)

Maxime.M

Maxime.M

27-05-2010 om 12:06

Lokalen?

En wat dragen de lokale mensen/kinderen dan eigenlijk daar in de avond?
(ben gewoon benieuwd)

Maxime

Enne een klamboe?

Ik weet niet waar je heen gaat met vakantie maar doen ze dan ook sokken aan? Alleen een broek en shirt met lange mouwen helpt niet veel hoor. Ik zou kiezen voor een klamboe en eventueel deet erbij.

Misschien heel stom idee

maar is een harembroek in tricot niet iets ? Ik heb er eentje en gebruik hem als avondbroek/pyjama.

Margriet*

Margriet*

27-05-2010 om 23:16

Wat is een kanzu?

Trouwens een djelleba heb ik wel in katoen, ik kocht hem jaren geleden in Egypte. Het is een herenmodel met een diepe split erin voor dus een hempje eronder. Maar ik draag hem thuis. Hij is heel wijd en toen ik zwanger was zat het in de zomer heerlijk koel.

Petra Kappers

Petra Kappers

28-05-2010 om 09:32

Zara

Zara heeft heeft linnen flodderbroeken. Op de afdeling HOME hebben ze ook van die flodder joggiggevallen en herembroeken.

Wisse L. Nik

Wisse L. Nik

28-05-2010 om 23:22

H&m

Ik was gisteren bij een kinder-H&M (Kalverstraat bij Spui, Amsterdam) en heb even gekeken bij de jongenkleding. Ik moest dan wel een veel kleinere maat hebben (2,5 jaar maar zag toch wel geschikte kleding die er ook in grotere maten was. Er waren tamelijk dunne katoenen broeken, maar helaas (nog?) geen linnen broeken. Bij de pyjama's zag ik combinaties van een hele dunne lange katoenen broek met een hemd of t-shirt die er helemaal niet pyjama-achtig uitzagen. Die zijn misschien wel geschikt voor jullie.

Dus als je bij zo'n H&M in de buurt bent loont het wel de moeite om even een kijkje te nemen, denk ik.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.