Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bolletje

Bolletje

29-12-2010 om 10:06

Dukan dieet

Het nieuwe jaar komt eraan, en na jaren van zwanger zijn komt er dit jaar geen nieuwe telg aan.. En is het dus tijd om de overtollige kilo's (toch een 15-tal) weg te werken.
Na wat zoeken op internet kwam ik bij het Dukan dieet terecht. Heeft er al iemand dit gevolgd? Nadeel lijkt me dat het sociaal gezien moeilijk is om vol te houden..

Bedankt alvast voor de reacties,
Bolletje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pixel

Pixel

29-12-2010 om 18:04

Leestip

@bolletje, leestip: http://www.mkatan.nl/columns-en-kranten/volkskrant-columns/120-het-afvalemmer-dieet.html?qh=YToxOntpOjA7czoxMDoiYWZ2YWxlbW1lciI7fQ%3D%3D
Mijn advies, kies gewoon het dieet dat het dichtst bij je normale eetgewoonten ligt. Des te groter is de kans dat als je eenmaal alle gewenste kg's kwijt bent, je ook op gewicht blijft. In the end draait alles om minder calorieën.

angel3

angel3

29-12-2010 om 18:26

Low carb

Geen antwoord op je vraag want ken dukan niet maar ik heb low carb gedaan. Ik ben in twee weken 4 kilo afgevallen. Vond het super goed te doen en hou af en toe tussendoor koolhydr vrije dagen en eet per dag sowieso minder ervan omdat ik merk dat mijn suiker spiegel veel stabieler is. Dus geen brood, rijst , pasta ed en geen fruit. Vanzelfsprekend geen snoep en koek. Wel noten. Ik vond het makkelijk vol te houden en mis het niet. Suk6

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.