Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jessica O

Jessica O

11-03-2010 om 14:19

Duits/google vraagje

Lekker omschreven hè.
Het zit nml zo, ik ben op zoek naar een vest van Rammstein in maat 140. Nou zijn die wel te vinden, maar alleen bij webshops in Duitsland die hoge verzendkosten hebben en je moet met credit card betalen (en die heb ik niet).
Nu ben ik dus aan het zoeken naar een winkel waar ik ze kan kopen. Ben in nl al diverse winkels afgeweest, maar helaas. Weet iemand een winkel in duitsland, in bv kleve, oberhausen, munster, osnabruck (die regio zeg maar). Ik weet nml niet waar ik op moet zoeken.

Jessica

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hmm.

Hoe dicht je ook bij duitsland woont, speciaal voor een vest erheen rijden is hoogstwaarschijnlijk duurder dan een paar euro verzendkosten. En misschien zelfs wel duurder dan de verzendkosten + de kosten voor een creditcard (vraag maar bij je bank, zo duur zijn die tegenwoordig niet meer. En echt wel vaker handig als je eens iets via internet wilt bestellen, of in het buitenland bent, of...) Dus zo zou ik het doen.

Maar als je echt geen creditcard wilt, dan vraag je een vriend/kennis/familielid die er wel een heeft voor jou dat vest te bestellen & dan betall jij diegene gewoon het bedrag terug.....simpel toch? Meer dan een tientje of zo zullen die verzendkosten echt niet zijn. Hoeveel km kun je daarvoor rijden??

Ingrid

mar

mar

11-03-2010 om 15:10

Creditcard

Ik zou vragen aan de webshop of je misschien van te voren kunt betalen omdat je geen creditcard hebt. Geeft over het algemeen geen problemen.

Verzendkosten kun je ook vragen. Er zijn namelijk verschillende postverzenders in Duitsland en de prijzen lopen aardig uit een. Vraag dus of er een goedkopere manier is.

Jessica O

Jessica O

12-03-2010 om 07:33

Tja

ik zou niet weten wie er in mijn omgeving een credit card heeft. Dus die optie valt al af.

Het rijden er naar toe is geen enkel probleem, heb een lease auto, dus dat kost me niets extra`s. We maken er gewoon een leuk dagje uit van.

Ik hoop dat er nog iemand is die wel een winkel weet.

Jessica

margje van dijk

margje van dijk

12-03-2010 om 11:33

Paypal?

Voor Paypal heb je tegenwoordig ook geen creditcard meer nodig, dat kun je ook direct aan je bankrekening koppelen. Bovendien is betalen met Paypal behoorlijk veilig, en je bent ook verzekerd.

Ik doe tegenwoordig alles met Paypal (zonder creditcard) en dat bevalt me heel goed. Ook uit Duitsland wel.

Margje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.