Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Duinenmars

Dit weekend is de Duinenmars in Kijkduin. Ik ben van plan er met mijn dochter heen te gaan om de 5 km te wandelen.

Ik vraag me alleen 2 dingen af:

- is het er op zondag heel druk en kan ik de auto kwijt?
- hoe lang loop je ongeveer over 5 km met een kind(8)?

Wie heeft de mars wel eens gelopen en weet het antwoord op mijn vragen? Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
debby pronk

debby pronk

08-04-2010 om 07:20

Al jaren meegelopen

hoi hoi,

nou je vroeg of je de auto kwijt kan.. kan je wel vergeten..zeker met het mooie weer zoals voorspeld.
het zal lekker druk zijn je zal er tijdens het lopen niet veel van merken maar bij de start wel hoor!!

joelang loop je erover.. wij lopen meestal met school. met alle klassn.. dus peuters kleuters enz.. en lopen dan ongeveer 5 kwartier.. met een kind van 8 zou ik op een uurtje rekenen.. loop je over het strand dan misschien iets anger ivm schelpen zoeken enz..(er zijn 2 routes 1 over het strand en 1 door de duinen)

helaas gaan we dit jaat niet ivm ziek kind.. maar volgende jaar zijn we weer van de partij..

veel plezier en maak er een leuke dag van!!

debby

Picasso

Picasso

08-04-2010 om 09:20 Topicstarter

Okee

Ik ga dus maar niet gokken op parkeren daar. Maar omdat ik met het openbaar vervoer totaal 2 uur kwijt ben ga ik wel die kant op met de auto en dan twee of drie haltes met de tram/RR ofzo.

Leuk dat er ook een route over het strand is! Heb vroeger wel gelopen maar weet echt niet meer hoe het nou precies ging. Heb er in elk geval zin in!

Picasso

Picasso

08-04-2010 om 15:02 Topicstarter

Jessica

Super, je tip! Ik ga uitzoeken waar ik de auto zet en dan lekker met de bus!
Gelukkig kan vriendlief ook wat tips over de wijk geven omdat ie er vlakbij is opgegroeid Maar van bussen en trams weet ie dan weer niks

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.