Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Asa Torell

Asa Torell

11-10-2009 om 19:57

Duikbril voor 5-jarige

Weet iemand een goed merk voor een duikbril voor een 5-jarige? Of waar ik op moet letten bij het zoeken? Zoon is watervrij geworden bij de zwemles (hoera!) en heeft de smaak nu goed te pakken , speciaal onder water duiken is het helemaal. Het zou zo'n vrij grote bril moeten zijn, liefst met neusstuk.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Anonix

Anonix

11-10-2009 om 21:10

Mijn kids

Mijn kinderen vinden zo'n duikbrilletje met alleen ogen fijner dan een complete duikbril. Ze hebben allebei een Speedo en die hebben ze eigenlijk altijd mee naar het zwembad.

Voor 'echte' duikbril-met-neus hebben we er eentje van de Decathlon. Inclusief flippers en snorkel rond 10 euro en van een heel kleine kindermaat tot volwassen maten te krijgen. Echt prima kwaliteit voor de prijs, maar het allerbelangrijkste is natuurlijk dat hij goed past!

Rosy

Rosy

11-10-2009 om 21:15

Asa torell

In een duikwinkel hebben ze goede duikbrillen.

Mijn dochter heeft toen ze ging snorkelen, eerst haar duikbril gebruikt die uit de speelgoedwinkel kwam. Het merk was Intex. Dat ging heel goed.

Duiksport winkel?

Als je echt een goede duikbril wilt hebben moet je naar een winkel met duiksportbenodigdheden gaan. Ik heb zelf een duikmasker (dingen heten masker ipv bril!) van het merk Tusa en mijn 5-jarige zoon heeft toevallig vorige week het ding in de badkuip uitgeprobeerd. Hij paste 'm ook! Belangrijk is dat het masker goed past, zodat je geen lekkage langs de randen krijgt. Dat is een kwestie van veel brillen passen en kijken welke goed zit.
Ik heb zelf uiteindelijk een kinder-duikmasker gekocht omdat ik blijkbaar een klein hoofd heb!

Succes en veel duikplezier.

Vera*

Vera*

11-10-2009 om 21:43

Decathlon

Dochter gebruikt voor haar wekelijkse snorkelles het bij de Decathlon gekochte snorkelsetje. Het is te koop in vele maten, van heel klein en heel groot.

Asa Torell

Asa Torell

14-10-2009 om 11:54

Bedankt!

Sorry dat reageren even duurde. Ik ken de genoemde merken (bijv. Decathlon) helemaal niet, dus ik ben heel blij met deze nieuwe informatie om mee op zoek te kunnen gaan.

Vera*

Vera*

14-10-2009 om 13:11

Asa

De Decathlon is een geweldige 'sportsupermarkt'. Ze hebben een hele grote collectie voor heel veel sporten en dat voor een lage prijs én kwalitatief goed. In Nederland zit de Decathlon in Amsterdam (naas ns Amsterdam Bijlmer/Arena) en in Kerkrade (vlak bij Roda jc stadion). Deze, van oorsprong Franse, winkelketen zit o.a. ook in Belgie en Duitsland.
Ik vind het een heerlijke winkel om te kwijlen, leuke tentjes (Quechua (opgooitentjes)), wielerkleding, sportvoer, schoenen en jassen hebben we hier thuis al. Gelukkig (?) is bij ons geen Decathlon in de buurt, anders kwam ik er veel vaker.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.