Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ella2007

Ella2007

09-06-2011 om 10:17

Droog haar en zon ? welk product gebruiken

Mijn zoon en ik hebben allebei krullerig, droog en weerbarstig haar (dat van mij is ook nog eens gekleurd, blonder. Zou beter zijn van niet maar ja, het grijs komt er nu wel heel erg doorheen . Mijn zoon ligt ook nog eens een paar keer per week in het zwembad. Nu wil ik een product aanschaffen dat ons haar wat soepeler maakt en beschermt tegen de zon, maar wat moet ik kiezen ? Ik zie een heleboel, maar zie door de bomen het bos niet meer. Wie heeft er goeie ervaringen met wat ? Liefst niet teveel chemische troep of zoete luchtjes.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

09-06-2011 om 10:32

Pluizebol

Wat goed helpt bij mijn haar is er serum in doen als het nat is (John Frieda voor krulhaar, duur maar zuinig). En dan een gewoon stylingproduct om het netjes te laten lijken, kan schuimversteviger zijn of creamgel van de Hema. Daaroverheen dagelijks als toplaagje nog Wax van Henna Plus (te koop bij De Tuinen). En houd je haar uit de zon, gebruik een pet of een hoed. Of gebruik zo'n spray om het te beschermen.
Die wax van Henna Plus kun je trouwens absoluut niet vergelijken met andere waxen, deze is zo zacht als boter in plaats van een soort bison kit die je bijna niet kunt verspreiden door het haar.

Merel

Merel

09-06-2011 om 11:13

Mijn haar

Ik heb ook blond krullerig en pluizig haar. Ik doe er na het wassen schuimversteviger in en daarna van het kruidvat creme voeding. (niet verwarren met creme spoeling) Creme voeding zit in een grote fles met gele dop en het lijkt inderdaad op creme spoeling, maar dit laat je erin zitten. Qua geur is het niet zo aanwezig, tenminste het valt mij niet op dat er een sterke geur aan zit. Je smeert het op je haar, op het pluizigste gedeelte en kneed het een beetje in. Ik doe het er ook de dag erop weer in, dus niet alleen na het wassen, het kan ook tussendoor.
En wat ook wel fijn is, het is helemaal niet duur.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.