Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Faith

Faith

16-11-2010 om 16:43

Droger droogt niet!

Help, ik heb een droger gekregen die het prima deed, een aeg Lavatherm t3. Maar nu droogt hij niet meer, hij wordt niet warm genoeg. Zit er ergens een knopje dat ik in moet drukken ofzo?? dank je faith

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

16-11-2010 om 16:48

Condensdroger?

zo ja, dan zul je de condensor schoon moeten maken waarschijnlijk.
Zit meestal onderin achter een luikje. Groot ding met platen waartussen zich stof ophoopt, dat moet je er tussen uitspoelen en dan het ding laten drogen voor je het terug plaatst.

Faith

Faith

16-11-2010 om 16:53

Nee

Het is een droger met een slang... dus.. maar dat brengt mij erop dat ik in ieder geval even naar die afvoer moet gaan kijken. wie weet zit er een hoop bladeren in??? You never know!

Maxime.M

Maxime.M

16-11-2010 om 18:35

Boekje?

Zit er geen boekje meer bij, of kan je online geen handleiding vinden? Ik heb een condensdroger met een bak waar het water in terecht komt, en een andere bak waar ook nog vocht en pluizen in komen. Ik dacht dat gewone drogers ook zo'n bak hadden? Maar goed, check alle klepjes die je los kunt maken, de gewone klepjes zeg maar, niet waar je een schroevendraaier voor nodig hebt. Bij beide drogers die ik heb (gehad) zat de klep onderaan de voorkant.

Thermostaat?

Achterkat eraf schroeven en het rode knopje indrukken. Werkte bij mij en meerdere mensen hier heb ik gelezen.

Groet, Yvette

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.