Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Elisa

Elisa

09-08-2009 om 10:49

Drie in een tv/internet/bellen waar?

Ziggo heeft me een brief gestuurd dat ze hun tarieven gaan verhogen. Ik heb zo'n drie in 1 easypakket van ze. Nu wil ik graag digitale tv en internet houden maar telefoon wil ik afsluiten. Ik ga geheel mobiel. Hebben jullie tips hoe ik dat allemaal het goedkoopst kan doen. Bij Ziggo betaal ik gemiddeld 55 euro per maand voor de drie diensten, dus internet, digitale tv en bellen, maar bellen mag er dus af. Digitale tv moet ik hebben, want per kabel is het een drama en dat verdwijnt denk ik op den duur toch wel. Wie heeft er tips, ook tav mobiel bellen, SIM only bijv.? alle tips zijn welkom, ik moet voor 1 sept opgezegd hebben dus snlle hulp is welkom. Ik heb wel wat uitgezocht, maar vaak zijn de aansluitkosten zo duur

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Janeway

Janeway

09-08-2009 om 16:48

Ook ziggo

Maar bellen laten we gewoon staan. Volgens mij kan je ook het bellen laten vallen bij Ziggo, dan neem je gewoon televisie digitaal en internet.
groet

Janeway

Janeway

09-08-2009 om 16:59

Ik heb net

Even op de site van ziggo gekeken. Ik kan niet meer opzeggen voor 1 sept, met een maand opzegtermijn redt je dat echt niet meer.
Je kan wel je product wijzigen bij ziggo, je vinkt gewoon aan wat je niet meer wil
https://mijn.ziggo.nl/Ziggo/htdocs/wijzigingsformulier/PostcodeCheck.jsp
groet

Janeway

Janeway

09-08-2009 om 18:47

Normaal

1 mnd opzeg termijn.. Maar idd in de mail staat dat je voor 1 sept op kan zeggen. Je hebt nu zelfs tot 1 sept de tijd.. Ik zou dan gewoon telefonie laten vervallen, als ziggo je bevalt..

Elisa

Elisa

09-08-2009 om 19:30

Dat is t m nou juist

ja je mag nu zonder meer opzeggen omdat ze hun tarieven wijzigen. Maar je kan bij Ziggo geen pakket kopen van alleen internet en tv. ik zal ze voor de zekerheid eens bellen morgen. Nog andere tips?

Janeway

Janeway

09-08-2009 om 23:07

Geen pakket

Inderdaad maar gewoon internet en tv apart.. je kan dat zo veranderen in dat online formulier..
Maar kijk dan wel even wat je kwijt bent per maand, je kan ook je abbo op telefonie houden en alleen met je mobiel bellen, je bent dan wel bereikbaar met je vaste nummer, je hebt dan alleen de abonnement kosten pm. Misschien scheelt het niet eens zoveel als je je telefonie erbij laat zitten en zelf alleen belt met je mobiel..
basis abbo tv 16,25 Internet abbo goedkoopste 19,95 en het abbo wat daarna komt is 29,95.
Het alles in een pakket kost basis 39,95 pm en het plus kost 49,95 pm.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.