Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pannelap

Pannelap

30-03-2011 om 11:26

Draagbare cd-speler... waar snel te kopen?

Hallo,

Morgen blijkt zoon te gaan beginnen met oefenen voor de Cito-entreetoets. In verband met zijn dyslexie mag hij met een gesproken toets oefenen (en straks ook zo maken).
Maar nu hoor ik net bij het brengen, dat wij voor een (draagbare) cd-speler moeten zorgen... en die hebben we niet. De buren niet, familie niet maar ook de Kijkshop, Dixons, mediamarkt, Hema en V&D hier in de stad niet. Woehaa, heeft iemand een suggestie waar ik vanmiddag nog zo'n ding kan krijgen? Op Marktplaats staat niets in de buurt (heb vandaag geen auto tot mijn beschikking).

Pfff, wie heeft een idee?

groeten,
Pannelap

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Paar ideeën

geen idee of het bij je in de buurt is maar bij deze zaken kun je daar vrijwel zeker voor slagen:
Mediamarkt
Saturn
BCC
Expert
misschien handig om ze eerst te bellen voordat je voor niets gaat.
in welke regio woon je? ik heb er namelijk hier wel eentje te leen.

Pannelap

Pannelap

30-03-2011 om 12:19

Bernadet

Hoi Bernadet,

Bedankt voor je reaktie en meedenken! Ik heb gelijk gezocht maar op de mediamarkt na zit niets in de buurt (of op minstens een uur fietsen).
Volgens de site van Mediamarkt hebben sommige filialen een draagbare cd-speler, maar ze nemen helaas niet op, dus daar ga ik vanmiddag nog maar langs, wie weet...
Wij wonen in 030, op zich een goede plek lijkt me om veel winkels te vinden, maar niet voor draagbare cd-spelers die je gelijk wilt meenemen (via Dynabyte kan wel, maar 3 tot 6 dagen levertijd).

groetjes,
Pannelap

Fiorucci

Fiorucci

30-03-2011 om 12:39

Blokker?

Heb je Blokker al geprobeerd? Die heeft ze meestal wel.

Janna

Janna

30-03-2011 om 12:52

Bellijst

Kun je vandaag niet via de bellijst bij de ouders van zijn klasgenoten informeren of iemand een draagbare cd speler te leen heeft tot jij er zelf 1 hebt kunnen aanschaffen?

akkertje

akkertje

30-03-2011 om 12:54

Mediamarkt

Ik heb er vorige week een gekocht bij de Mediamarkt. Daar hadden ze meerdere merken

Pannelap

Pannelap

30-03-2011 om 15:27

Hebbes!

hallo allemaal,

nou, we hebben er eentje! Bij de Mediamarkt, we konden zelfs kiezen uit drie . Pffff, wat een gestress om zoiets.

Heel erg bedankt voor jullie meedenken en hulp,
groeten,
Pannelap

Inge M

Inge M

30-03-2011 om 16:22

Dvd speler voor in auto

Daarom kun je ook gewone cd's draaien. En zo'n dingen hebben heel wat meer mensen in huis.

Misschien heeft een ander nog wat aan deze tip. Ik zie dat jij al iets gevonden hebt.

Wilma

Wilma

30-03-2011 om 17:09

Bart smit!

Die heeft ze ook en dan niet alleen een knalroze .

Groetjes,
Wilma

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.