Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rieke

Rieke

06-11-2009 om 10:45

Dom, maar wat nu? wie werkt in een schoenwinkel?

Mijn dochter heeft sinds twee maanden nieuwe halfhoge laarsjes, nu valt me op dat ik ze de laatste dagen moeilijk aankrijg. Blijkt dat ik maat 21 en maat 22 heb. Geen wonder dat het niet lekker zit, arm kind. Ik ga zometeen terug naar de schoenwinkel, kan ik ook eisen dat ze meebetalen, een korting geven op een ander paar oid ? Ze moeten trouwens nog schoenen hebben met 2 maten neem ik aan.
Het is ook wel dom van mezelf, ik heb het ook niet gecontroleerd. ik baal er wel van, laarzen van 70 euro.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

06-11-2009 om 10:53

Tsja

Na 2 maanden wordt t wel wat moeilijk....

dat lijkt mij ook wat moeilijk. Maar het is het proberen waard om iig die andere maat 22 mee te krijgen.

Jacoline29

Jacoline29

06-11-2009 om 11:32

Kan wel

Heb het eens gehad met een nieuw paar schoenen,kapot,na 2 maanden,kreeg geld terug.Bij de schoenwinkels waar ik tegenwoordig koop,kijken ze altijd na of het 2 dezelfde zijn.
Ik hoop dat ze met je meedenken en dat je maat 22 mee krijgt van ze.

Rieke

Rieke

06-11-2009 om 14:11

Opgelost

Nou, het ging heel soepel. Ze hadden direct door gehad dat er een onpaar ( zo noemen ze dat ) verkocht was. Het andere paar had nog een paar weken in de zaak gestaan in de hoop dat ik me zou melden.
Nu opnieuw voetje opgemeten en ze zit op 23, laarsjes uitgezocht van 70 euro, en voor 30 euro mocht ik ze meenemen. Pfff, viel me erg mee en goeie service.

Tink

Tink

06-11-2009 om 21:29

Ja, ook eens gehad

... bij Schoenenreus. Schoenen waren intussen 2 weken gedragen, waaronder in een vakantie, en zelfs kletsnat geworden door zeewater. Ze deden totaal niet moeilijk (doen ze daar nooit eigenlijk) en ik mocht tegen dezelfde prijs een nieuw paar sandalen uitzoeken, want het andere onpaar was er niet meer. 'Dezelfde prijs' was in mijn geval een tientje, want het eerste paar was sterk afgeprijsd ook nog

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.