Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Joanne

Joanne

04-05-2009 om 13:10

Diemen-zuid

We hebben de mogelijkheid een huis in Diemen-Zuid te betrekken, maar het valt mij op dat er nogal veel aangeboden wordt in die buurt. Komt dat omdat het vrijwel tegen de Amsterdamse Bijlmer aan ligt? En is de weerzin dan reëel of is het meer het idee?
Wij hebben kinderen in de leeftijd van 11 tot 14 en die zullen vaker in de middag alleen thuis zijn (soms één van de drie alleen) en dus willen we wel dat het min of meer veilig is, ook om bijv. als het in de winter donker is, om 6 of 7 uur alleen naar huis te fietsen.
Goh, ik hoop dat hier ook buurtbewoners zitten.

Dank jullie wel.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Joanne

Joanne

05-05-2009 om 10:24

Geen mensen uit diemen in de zaal?

Niemand die Diemen-Zuid kent? Of van horen zeggen? Of weet waar ik Diemenaren kan vinden?

Carmen

Carmen

06-05-2009 om 00:17

Via via

Een vriendinnetje van mijn dochter is er een half jaar geleden naartoe verhuisd. Ze zijn erg tevreden. Op jouw vragen kunnen ze nog geen antwoord geven denk ik. Nog niet van toepassing.

Carmen

Mmmm

Ik weet het niet, het hangt af van welk deel in Diemen-Zuid (achter/bij winkelcentrum, station Diemen-Zuid, het stuk tegen Duivendrecht aan en hoogbouw zijn wat minder dan de rest volgens mij dan), er zijn hele leuke en minder leuke stukjes. Ik woon er zelf niet, ken het wel anderzins.
De andere buurten in Diemen zijn wel populairder.
Ga er eens rond die tijdstippen kijken hoe het voelt. En Google de straatnaam eens, soms komen er nieuwsberichten over overvallen voor, of overlast van hangjongeren.
Bij de gemeente (website?) kun je waarschijnlijk wel informatie vinden over de buurt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.