Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Katja

Katja

11-05-2009 om 13:59

Die !@#$%^& konijnen...

Heel leuk, er is een overvloed aan konijnen in mijn landelijke buurtje. Alleen.. ze vreten al mijn (pot)plantjes op! De lobelia's staan er zielig bij en ook de petunia's etc moeten het ontgelden. Kan ik er iets aan doen behalve alles op de tuintafel zetten?
Katja
ps luchtbuks?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamvantwee

Mamvantwee

11-05-2009 om 15:27

Of...

een groot bord "wat zullen we eten met Kerst?" plaatsen

Maar het lijkt me lastig om ze echt uit de tuin te houden. Ik vond wel dit op internet: http://www.tuinadvies.nl/dieren_konijnen_weren.htm

maar ik weet niet of het werkt.
Ons tuinprobleem zijn mollen en slakken, die springen minder hoog, dus dat vraagt om een andere aanpak.

succes.
Mamvantwee

Mamvantwee

Mamvantwee

12-05-2009 om 09:15

Het springt en het tikt...

konijnen met een bomgordel ofzo? Ik zie het al voor me...)

Inderdaad zoek op

zelfmoord en konijntjes. Aangedragen door Manda Rijn. Misschien kun je de plaatjes uitprinten en ze voor de konijnen ophangen.

Mamvantwee

Mamvantwee

12-05-2009 om 10:05

Handleiding?

Zodat de konijnen weten hoe ze het moeten maken?

Sorry, ik word melig, ik zal me verder niet bemoeien met deze draad, want dit voegt natuurlijk niets toe.

Mamvantwee

Jolijt

Jolijt

12-05-2009 om 12:26

Hahaha een beagle!

Nou als je mijn Beagle zou treffen waren de plantjes veel beter af met de konijnen!
Ik vermoed dat ze voornamelijk in het donker komen smullen... is misschien een felle lamp met bewegingsmelder een optie?

Katja

Katja

13-05-2009 om 11:01

Ik heb een fel hondje...en grappig verhaal o.t.!

maar die slaapt idd 's nachts als de konijnen komen.
Overigens heb ik alle suicide bunnies op de wc liggen, die boekjes zijn hilarisch. Diezelfde (engelse) meneer heeft ook boekjes gemaakt die heten; great advice for little kids en die zijn net zo grappig. Leuk kado voor (as) ouders. 1 voorbeeld; tekening van kind met glas melk voor z'n neus en eronder staat:
Milk has feelings. Haha en dan dat hoofd van dat kind, of deze: http://farm4.static.flickr.com/3274/2917612828_4795746fe4.jpg

Jade

Jade

13-05-2009 om 11:54

Katja (ot)

sorry, inbraakje, maar ik heb smakelijk zitten lachen om the goldfish and the mobile phone

Kiki

Kiki

13-05-2009 om 18:56

Katja,

Je mag mijn katten wel even lenen hoor, dat zijn echte jagers.
Ik garandeer je dat je dan geen last meer hebt van konijnen.

Je hebt natuurlijk dan wel kans dat ze je tuin als kattenbak gebruiken, alle buurtkatten terroriseren, je planten uitgraven en je stoelen slopen.
Dus misschien heb je dan liever je konijnen

Katja

Katja

13-05-2009 om 23:15

Jade, (ot)

Die boekjes zijn echt zo funny. Via www.play.com (geweldige site) voor een appel en een ei uit de UK te besetllen. Doet het altijd goed als kado. Ook 2e hands. Wel even rechtsboven het euro teken aanvinken anders krijg je alles te zien in ponden. Ik bestel daar al mijn boeken maar ook leuke shirts.
Katja

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.