Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mama 32

mama 32

01-04-2010 om 19:01

Diëtiste?

Twee weken geleden ben ik aan een dieet begonnen, in overleg met een diëtiste . Het is een laag koolhydraten dieet. Dit houd grofweg in geen aardappels, pasta, rijst en brood. Fruit mag ook (nog) niet. Wel veel groente, vlees, eiwitten(zuivel).
Ik ben nu beland in fase twee, dat inhoud dat ik donkerbruin brood en fruit mag toevoegen. Nu wil het geval dat mijn diëtiste niet te bereiken is momenteel om persoonlijke redenen. Ik vraag me af hoeveel brood ik mag eten, en welk fruit geschikt is? En moet ik dit bij alle zuivel en groente eten of juist in plaats van? Ik zou het namelijk erg jammer vinden als ik nu de mist in ga want ik ben juist zo gemotiveerd, en het afvallen gaat zo goed! Al 3 kilo kwijt in bijna twee weken.
Wie kan mij hier iets over vertellen?
Bedankt, mama32

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Carla

Carla

01-04-2010 om 22:43

Klinkt als het souch beach dieet

Dus als je dan op internet zoekt naar fase twee dan vind je daar vast een heleboel informatie, die je nu even verder helpt.
Heel veel succes!!!!

Inge M

Inge M

01-04-2010 om 23:53

Langzaam toevoegen

dus niet op één dag gelijk meerdere donkere boterhammen, maar met één per dag beginnen.
Zelfde geldt voor fruit. Ik zou met een halve beginnen per dag en een week later pas een heel stuk fruit eten.

Brianna F

Brianna F

02-04-2010 om 10:28

pas op met bananen, mango's en druiven, dat barst van de suiker.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.