Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jitske de Graaff

Jitske de Graaff

10-10-2009 om 19:46

Dhl for you

pakjes versturen is 4,95 (van inleverpunt naar huisadres) ipv 6,75 met TNT.
Heeft iemand er ervaring mee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

11-10-2009 om 11:05

Pakketje is aangekomen. Wil je nog meer weten?

Jitske de Graaff

Jitske de Graaff

12-10-2009 om 07:24

Nou dat is goed om te weten.

Het scheelt bijna 2 euro, dus ik snap niet waarom er niet meer reclame voor wordt gemaakt.

Minerva

Minerva

12-10-2009 om 20:02

Het werkt perfect

Het pakje is niet de volgende dag binnen maar dat is de 2 EURO wel waard. Ik doe het in ieder geval zelf nu ook met pakjes. Enige nadeel is dat je bij een bank moet zitten die Ideal heeft. Bij de ING gaat dat b.v. nog niet maar bij de ABN-Amro kan je het geld via internet (Ideal) overmaken. Je brengt het pakket met uitprintvelletje naar het DHL servicepoint en hopla klaar!

Ga maar eens kijken op DHL for you naar het dichtsbijzijnde servicepoint. (denk ook eens aan de Videotheek b.v) die is ook 's avonds open, das handig als je overdag moet werken.!!!!

Minerva

Tirza G.

Tirza G.

12-10-2009 om 22:52

Minerva (licht ot)

De ING geen Ideal? Jawel hoor! Ik ga ook eens speuren naar dat DHLgedoe.

Tirza

Jitske de Graaff

Jitske de Graaff

13-10-2009 om 07:12

Werkt inderdaad prima

Heb het geprobeert en voor mij was het inderdaad superhandig. Lekker dicht in de buurt het pakje afgeven. Gewoon betaalt met Ideal (wel ING inderdaad Tirza, ik zag zelfs ASN in de lijst staan)

Enige nadeel is volgens mij dat ze het een beperkt aantal keer aanbieden en dat het als het niet bezorgd kan worden teruggestuurd wordt. Daar zit ik niet op te wachten....

Tirza G.

Tirza G.

13-10-2009 om 17:08

Jammerdebammer

Dichtstbijzijnde inleverpunt is minimaal 12 km verderop.

Tirza

Minerva

Minerva

14-10-2009 om 18:15

Oke tirza

Dat wist ik nog niet. Nu moest ik elke keer wachten totdat mijn man met het pasje van de zaak thuis was maar ik ben blij dat het nu ook via de ING kan.

Stom eigenlijk dat ze daar niet even een berichtje over sturen.

Minerva

Minerva

Minerva

14-10-2009 om 18:18

Tirza

Wat jammer dat het inleverpunt zo ver weg is. Zo is het uiteraard niet goedkoper om een pakje weg te brengen.

Buiten dat vind ik het jammer dat ze DHL er niet meer de markt mee opgaat. Meer reclame maakt,...

Want het scheelt zeker veel geld! En pakjes versturen en met de opkomende webwinkeltjes zou dit nu juist een hele goede insteek voor ze zijn!

Minerva

Jitske de Graaff

Jitske de Graaff

15-10-2009 om 20:03

Minerva

Het schijnt dat ze het nog niet zo lang doen (aldus de mevrouw bij mijn inleverpunt). Misschien halen ze eerst de kinderziektes uit het systeem, en gaan ze dan alsnog adverteren.

Handig is ook dat je een bevestiging per mail krijgt dat het is bezorgd. Ideaal!

(mijn eerste pakje is aangekomen, nu de 2de nog....)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.