Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Berber.

Berber.

09-11-2009 om 10:52

De zwaluwhoeve Beauty arrangement

Ik heb een beauty arrangenment gewonnen van de zwaluwhoeve. Nu is dat best wel een end rijden voor ons en het kan alleen doordeweeks dus mijn partner moet vrij nemen en ik moet op zoek naar oppas.

Ik vraag me af, is het de moeite waard? Is iemand er wel eens geweest?

Berber.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Limi

Limi

09-11-2009 om 11:04

Niet zelf

Mijn moeder gaat er vaak heen, maar niet voor de beautydingen. Alleen voor de sauna, zwembadje(s) en het niksdoen, denk ik.

Rieke

Rieke

09-11-2009 om 12:04

Ik ben er vroeger ( lees 4 jr geleden ) wel regelmatig geweest, was toen erg leuk. Maar het is best wel uitgebreid en groot geworden, te massaal eigenlijk, dus ik ben afgehaakt. Maar wie weet kan het voor een beauty behandeling heerlijk zijn daar. Dat doe je op afspraak en in alle rust neem ik aan. Dus ik zou daar wel een dagje voor over hebben.

Bastet

Bastet

09-11-2009 om 12:37

Ja,ik vind het best een leuke sauna.Ik weet niet of je ook de sauna in wilt,let dan even op wanneer de badkleding dagen zijn,als je dat wilt,of als je dat juist niet wilt.En bijtijds reserveren!!
Groetjes,bastet

Bastet

Bastet

09-11-2009 om 14:31

Berber

Het is iets kleinschaliger dan Elysium,maar ik vind zelf Elysium wel mooier kwa stijl.
De sauna's zijn prima.de lunch vond ik ook wel ok.
Groetjes,bastet

Roosje Katoen

Roosje Katoen

09-11-2009 om 15:32

Wel de moeite waard

Ik heb niet heel veel vergelijkingsmateriaal maar ik vind de Zwaluwhoeve wel een dagje vrij nemen waard. Het is vrij groot maar ziet er mooi uit en was op de doordeweekse dag dat ik er was niet druk. De restaurants zijn prima en de massages vond ik ook prettig.

stoombad

stoombad

09-11-2009 om 15:48

En probeer

dan een hamam behandeling te boeken... zaaaalig daar.

Doen!

Zeker de moeite waard. Ben er zelf nu 3 keer geweest (tja voor mij is het tenslotte ongeveer even ver rijden) en heb er elke keer van genoten. Wat ik wel lastig vind is dat je loom&sloom nog een eind terug moet rijden. Als je gaat, sla zeker de zoutsauna niet over, die is HEERLIJK! En dan daarna even door de ijsgrot heen... Krijg spontaan zin om weer eens een dag te boeken.
Veel plezier!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.