Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

De kat krabt de krullen van

onze tafel (hout, onbehandeld). Heeft iemand een tip hoe ik dat kan voorkomen ? Ik heb een krabpaal maar die gebruikt deze kat niet: misschien omdat die door de andere kat in gebruik is genomen. Misschien moet ik er nog een kopen (zijn er ook 'charmantere' versie van die dingen te koop?). Maar ik m'n tafel mooi houden.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

23-02-2011 om 10:49

Even denken

Ik zou denk ik van dat kattengrasspray kopen, en daarmee de paal insprayen (heeft een aantrekkelijke geur voor de kat) En misschien je tafel tijdelijk beschermen met "iets" ik weet niet of ze aan de poot gaat krabben? Dan zou je wat zilverfolie eromheen kunnen binden/rollen ofzo? Volgens mij vinden katten dat eng, dat geluid wat zilverfolie maakt als je het aanraakt. Hopelijk werkt dit?

Snarken

Snarken

23-02-2011 om 18:14

Hier ook...

Hier ook twee katten die aan het houtwerk van de trap zijn begonnen. Ik heb van de dierenwinkel "keep off" spray gekregen (van Beaphar, of mag je hier geen merken noemen?) Het is geur- en kleurloos en je moet het er regelmatig opspuiten. Tot nu toe werkt het en hebben de katten niet meer aan het hout gekrabt. Er staat op dat het een niet-schadelijk trainingsmiddel is voor katten om bepaalde plekken te mijden. Ze lopen hier nog wel gewoon langs de trap en niet met een boog eromheen ofzo, maar krabben doen ze niet meer

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.