Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Polly Shearman

Polly Shearman

07-11-2009 om 18:32

De jaar familie kalender 2010

vorig jaar heb ik via oo een geweldige familie kalender van 2009 gehad, met keurig vakjes voor alle familie leden...
van wie was die? en heeft die ook een 2010 versie???

groet, polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier ook

ik weet niet preceis welke jij bedoelt,maar ik bestel er elk jaar 1 bij bol.com.
hier staan voor 6 personen vakjes op.

kijk hier maar eens.

http://www.bol.com/nl/p/boeken/familie-kalender-weeknotitie/1001004006869286/index.html#product_images

Annet

Annet

07-11-2009 om 21:28

Bedoel je die van mij?

Ik heb in excel een familiekalender gemaakt, zonder plaatjes, vijf vakjes, elke week een A4.
Als je die bedoelt, dan mail ik de 2010 versie weer door.
Stuur mij maar een mailtje: [email protected]

Pelle

je hebt gelijk zie ik nu,toch heb ik een exemplaar(2009) in huis van bol.com voor 6 personen.
wie weet moet ik dit jaar gewoon naar de boekhandel( alhoewel,kind is op kamers,dus vijf zou nu genoeg zijn)

Polly Shearman

Polly Shearman

08-11-2009 om 03:12

Midden in de nacht

maar heb annet gemailt die is het !!!!!!
dank dank dank!

Geen familiekalander

hier. Ik gebruik een gewone weekkalender met wat grotere vakjes om in te schrijven. Het komt toch maar zelden voor dat alle gezinsleden op 1 dag een afspraak hebben die neergepend moet worden. Ik schrijf gewoon het initiaal, dan dubbele punt en de afspraak, klaar. Je hebt door voor een gewone agenda te kiezen gelijk veel meer keuze en het schrijft lekker makkelijk weg. Bovendien zijn er ook vaak afspraken waar meerdere familieleden heen moeten, ga je dan in elk vakje de afspraak neer zetten? Nee toch.
Familiekalender lijkt me onnodig.

Zorra

wij gebruiken al jaren een familie kalender,en hij staat regelmatig vol in elk vakje.
ieder gezinslid schrijft er zijn eigen dingen op,voor de jongste schrijven wij het op.
als er iemand belt voor een afspraak,pak ik die kalender er bij en kan zo overzien of het uitkomt,of er kinderen zijn die weggebracht moeten worden,of er iemand naar de tandarts moet,of er iemand een toetsweek heeft ,de werkroosters van mijn man(ploegendienst)en mij zet ik er ook op.enzenz.
de kinderen hebben ook wel een eigen agenda,maar om nou zes agenda,s erbij te gaan pakken om een afspraak te kunnen maken is wel erg omslachtig.
ik kan hem echt niet meer missen.

Lys Lionne

Lys Lionne

08-11-2009 om 10:35

Helemaal geweldig!

Ik gebruik het excel bestand van Annet ook al járen en vind het helemaal geweldig! Ik print een maand uit, waarin voorgedrukt de trainingen en andere vaste afspraken. Alles wat erbij komt schrijven we er dan bij. Vervolgens vul ik op zondag altijd op de pc alles in voor de komende week (zoals bijvoorbeeld het werkrooster van mijn man en mij) en print deze nieuw uit. Zo hangt er een keurig lijstje zonder gekras en weet iedereen waar hij/zij aan toe is en wanneer er welke -speel-afspraken nog gemaakt kunnen worden. Geeft bij iedereen veel rust.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

08-11-2009 om 12:34

Zelf gemaakt

ik heb zelf in Excel een maandkalender gemaakt. Met precies genoeg vakjes voor iedereen, een juiste aanduiding voor mijn mans ploegendiensten en -wat ik zelf erg handig vind- op iedere pagina onderaan telefoonnummers die fijn zijn om bij de hand te hebben. Voor iedereen hier heel overzichtelijk.
En zelf doen is helemaal niet zo moeilijk.

Dendy

Annet

Heb je net gemaild.

Ik maak al jaren voor de kinderen ieder apart een kalender waarop staat wanneer ze naar school, scouting etc gaan. Ook tandartsafspraken en zo zet ik erop, maar het is een kanlender die vast geplakt zit op de kast. Ben erg benieuwd naar de kalander van Annet.

Puck2

Puck2

08-11-2009 om 17:16

Wel familiekalender

Zorra: "Het komt toch maar zelden voor dat alle gezinsleden op 1 dag een afspraak hebben die neergepend moet worden."
Hoe krijg je dat voor elkaar, in onze situatie zou dat zijn "het komt zelden voor dat alle gezinsleden Géén afspraak hebben op dezelfde dag.
Ik heb dit jaar voor het eerst de OO-agenda. Dit jaar had ik een andere, maar losse blaadjes etc. vallen er regelmatig uit. Die insteekhoesjes die in de OO-agenda zitten lijken me ideaal. Maar de ruimte per dag vind ik aan de kleine kant, we zullen zien of het dus bevalt.

Lys Lionne

Lys Lionne

08-11-2009 om 21:20

Agenda

Beemer, ik heb zelf nog een eigen agenda die ik altijd overal mee naartoe zeul, met ook alle afspraken van iedereen uit het gezin erin Daar noteer ik dus alles in en dat werk ik dan bij op de pc. De kinderen kijken toch nooit veel verder dan een week vooruit....

Ik kan niet meer zonder een familiekalender.liefst een met 6 kol

1 voor elk gezinslid, en een algemene.

Man schrijft er zijn werkplanning in (home office dagen/ hotelnachten) zodat ik een beetje vooruit kan zien wanneer ik wel of niet op hem kan rekenen. Kinderen schrijven er hun feestjes in, spreekbeurten, boekbesprekingen, basisschool huiswerk (topo, dictees), kapper/tandartsafspraken, bibliotheek en dat soort dingen. wanneer ze gym hebben en zo doen we alleen de eerste paar weken vh schooljaar, daarna onthouden ze dat wel. Net als de gewone clubjes/trainingen/muziekles.
Oh ja, en de schoolvakanties, en alle knullige studiedagen, die krabbel ik er natuurlijk ook in voor alee kinderen.

Man en ik schrijven er ook al onze andere afspraken in. vergaderingen, sportwedstrijden, koffieleutafspraken, vakanties, vrienden die komen eten, garagedingen, noem maar op.

De kolom algemeen is voor banale doch belangrijke dingen als wanneer de papiercontainer geleegd wordt, of
wanneer de zakken oude kleren aan de straat moeten.

Ik zou knettergek worden als al deze dingen niet per persoon gerangschikt waren. brr. Nu kijk ik op maandag even naar de kalender en zie in 1 oogopslag wat er die week voor bijzonders op de planning staat. Of ik zoon aan zijn topo moet herinneren, of ik nog een avond oppas nodig heb, noem maar op.

Ingrid

Annet

Annet

08-11-2009 om 22:47

Ik gebruik zelf de kalender per schooljaar

Dat is het voordeel als je de kalender zelf uitprint. Zelf print ik die in halve jaren, per half schooljaar. Dan kan ik de clubjes en dergelijke er per schooljaar in zetten. In de praktijk is per half schooljaar makkelijker omdat ook clubjes, zwemles en andere dingen nogal eens wisselen.
Ik print zelf dus per half jaar (start schooljaar-kerstvakantie en januari - eind schooljaar).
Ik moet er niet aan denken om elk weekend de agenda bij te werken, maar dat kan ieder voor zich weten.
Wij hebben dus ook een algemene kolom en één kolom per gezinslid. Maar daar kun je natuurlijk ook 6 kolommen van maken (voor Ingrid T).
Voor Beemer: afspraken verderop schrijf ik gewoon verderop, ik print per half jaar. Lys lionne doet dat weer anders.

Puck2

Puck2

09-11-2009 om 10:37

Ingridlt

Grappig, ik kan jou hele posting knippen en plakken en dan als de mijne neerzetten, hier is het exact, maar dan ook EXACT hetzelfde. Schrijf jij ook van trainingen en andere vaste dingen er de tijden bij? Zelfs de gymdagen van de kinderen op school schrijf ik erin zodat ze op de goede dag hun gymtas meenemen.

Annet

Klinkt als een erg handige kalender. Ik heb je gemaild voor een exemplaar. Wie weet wordt het net zo'n hit als het schema van Claudia B (hoewel, misschien zit je daar wel helemaal niet op te wachten . Als je hem wilt opsturen zou dat erg fijn zijn.

Chris

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.