Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ans

Ans

06-07-2010 om 10:13

Dasty rvs koelkast

Ik heb Dasty gekocht maar krijg mijn koelkast rvs niet mooi schoon, allemaal strepen. Hoe gebruik je Dasty? Koelkast ondersproeien of 2 pufjes op een doekje bijv?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Rvs en strepen

Rvs en strepen horen bij elkaar als patat en mayo, of rozen en luis

Zonder dollen, volgens mij kan je het best de Dasty gebruiken om het vuil te verwijderen (ik spuit het hele oppervlak licht in en dan een lap eroverheen) en daarna, als alles schoon is, zit je dus met die strepen. De truc is om dan een schoon stukje keukenpapier te nemen met daarop een drupje (letterlijk) olie (zonnebloemolie ofzo) en daarmee het oppervlak in te wrijven. Dat haalt alle strepen en vingers eraf.

Er wordt ook vaak aangeraden, tegen strepen, om rvs te bewerken met autowas maar daar heb ik geen ervaring mee.

Groeten,

Temet

Brianna F

Brianna F

06-07-2010 om 15:01

Rvs

RVS in de keuken, ik moet er niet aan denken, een paradijs voor een forensisch instituut, maar goed, sommige mensen vinden het mooi
Op mijn poets adres hadden ze ook zo'n RVS gevaarte in de keuken (ik heb er nog af en toe nachtmerries van) Ik spoot er Dasty op, wreef het uit en de truc is dat je met een zachte doek gaat opwrijven, voordat het droog is.
Heb daar echt wel armspieren gekweekt

mirreke

mirreke

06-07-2010 om 17:33

HG heeft een flesje met een soort olie. Daarmee inwrijven, met een andere doek uitwrijven en je hebt daarna een week of langer nauwelijks afdrukken. Enne, streeploos hoor. De afdrukken die je wel hebt kun je die week moeiteloos weer wegpoetsen met zo'n hele zachte poetslap (microfazer?)
Ik hou absoluut niet van poetsen, heb redelijk wat rvs in de keuken wat er ondanks mijn gebrek aan poetslust echt netjes uit blijft zien, door dat olieachtige spulletje.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.