Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Danerolles pizzadeeg

Wie heeft deze pizza weleens geprobeerd. Is het lekker?Kun je dit ook smorgens al helemaal klaar maken en beleggen en dan met etenstijd in de oven doen?

Ik geef zondag een feestje en ga nog meer hapjes maken vandaar.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

08-04-2010 om 21:41

Misschien

Ik zou 'm vast bakken, maar net zolang dat ie nog een poosje de oven in kan, dan kun je 'n afbakken als je 'n gaat gebruiken.

judiths mama

judiths mama

08-04-2010 om 22:07

Heerlijk!

is het niet juist de bedoeling van dit deeg dat je het eerst bakt, dan belegd en dan nogmaals in de oven schuift? Dacht me zo iets te herinneren, maar het is een tijd terug dat ik het heb gebruikt. Even de verpakking lezen dus!

Je bakt de bodem eerst 10 minuten zonder beleg en dan nog eens die tijd (of meer) met beleg. Dus voorbakken, beleggen en dan in de koelkast of meteen afbakken en dan later even kort opwarmen in de oven.

ik doe het regelmatig.
S,morgens even de bodem bakken( 10 minuten),en dan s,avonds beleggen,nog 10 minuten in de oven et voila,heerlijke pizza.
Ik heb de bodem ook weleens belegd en een paar uur laten staan voordat hij werd afgebakken,maar daar wordt hij niet lekkerder van,een beetje taai.

Pelle

Ja hoor, is genoeg. Ik eet altijd met twee kinderen 1 zo'n pakket. Wel snij ik het deeg en plak het dan in de goede vorm aan elkaar. Het deeg is langwerpig en mijn bakplaat vierkant

Niet genoeg

Pelle ,ik heb een combimagnetron ,een stuk kleiner dan een traditionele oven,en ik gebruik ik blikje deeg voor 1 bakplaat.
het ligt er dus aan wat voor maat oven je hebt of het genoeg is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.