Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dakgoten schoon laten maken?

Vorige week werd er aangebeld door een jongen die vertelde dat ze volgende week de dakgoten gaan schoonmaken. Of wij ook interesse hebben. Het kost maar 10 euro. Ik ben akkoord gegaan en hij komt aanstaande dinsdagochtend. Hij heeft mijn telefoonnummer en huisnummer genoteerd.

Ik bedenk nu echter dat ik niets van hem heb gekregen, geen visitekaartje oid. Ik krijg er nu een beetje slecht gevoel bij. De jongen maakte wel een nette indruk. Heb ik gelijk hier argwanend over te zijn.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Argwanend?

Maar waar heb je dan argwaan over? Heb je al betaald en denk je dat hij niet meer komt opdagen?

Guinevere

Guinevere

10-05-2009 om 21:57

Zelf doen

Zelf doen is natuurlijk ook een idee? Heb ik vorig jaar ook gedaan, ongelooflijk wat een troep eruit kwam. Ik moest wel want de kraaien hadden geprobeerd een nest te bouwen in onze dakgoot, eerst aan de achterkant van het huis en toen aan de voorkant.

Vic

Vic

11-05-2009 om 09:44

Zelf doen

Nou, voor een tientje mogen ze het hier wel komen doen. Mijn huisgenoot heeft vorige week alle goten gedaan en is daar een hele ochtend mee bezig geweest. Vies klusje is het ook.

Vic

Vic

11-05-2009 om 09:44

Zelf doen

Nou, voor een tientje mogen ze het hier wel komen doen. Mijn huisgenoot heeft vorige week alle goten gedaan en is daar een hele ochtend mee bezig geweest. Vies klusje is het ook.

Wilma

Wilma

11-05-2009 om 13:48

Niet duur

Voor een tientje mogen ze 't hier ook komen doen. Alleen al dat geklungel met die ladder ...

Groetjes,

Wilma

Irma Etman

Irma Etman

11-05-2009 om 18:05

Neeeeeeeeeee!

Ik zou het nooit doen! Kennissen van ons lieten dit doen, en ze zaten een poos op het dak, bleken ze nog andere dingen gedaan te hebben, en of ze 1500 euro wilden betalen!!! oplichters zijn het (vaak)

Guinevere

Guinevere

11-05-2009 om 20:31

Ladder

Haha, ik vond het reuze leuk op die ladder eigenlijk. Leuk zwaaien naar alle buren enzo. Manlief moest 'm wel vasthouden van mij, anders durfde ik niet.

liat

liat

12-05-2009 om 09:34 Topicstarter

Hahaha

Inderdaad het zal wel meevallen. Ik zie me al die ladder weghalen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.