Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dagwaarde?

Ik heb net een aanrijding gehad met mijn auto. De voorbumper is er helemaal af. Zelf heb ik gelukkig niks, maar het is wel slikken.

Nou heb ik net op de website van de ANWB gekeken en de waarde is zo'n 6000 euro. Hij is nog wel all risk verzekerd. Ik ben bang dat de schade meer zal zijn dan de dagwaarde. Krijg ik dan de waarde die de ANWB zegt dat hij waard is? Of is de dagwaarde lager?

Ik was zo gehecht aan mijn auto!!! Bah.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yvon Meijer

Yvon Meijer

12-12-2009 om 21:33

Nieuwe bumper

Een nieuwe bumper kost toch niet 6000 euro? Of heb je nog meer schade?

Lynna

Lynna

13-12-2009 om 10:21

Net nieuwe bumper gehad

Ik heb een paar weken geleden een kop-staart botsing gehad. Klein deukje in mijn nummerbord, maar de balk erachter was ook ingedeukt. Compleet nieuwe bumper dus, ong. 1000 euro al met al. Lampen waren overigens nog heel en konden er dus zo opnieuw ingezet worden.

Sterkte, ik hoop dat het meevalt voor je!

Nieuwe bumper

Hier kostte een nieuwe (voor)bumper vorig jaar 900 euro.
Deuk in het nummerbord en het bleek dat de bumper erachter ook stuk was.

Ligt er ook een beetje aan welke auto je hebt.

Lara:

Een nieuwe bumper blijft een nieuwe bumper, of ie er nou af ligt of niet toch? Misschien dat dan voor jou zelfs nog goedkoper is omdat qua arbeidsloon minder is (ze hoeven de oude bumper niet te verwijderen). Maar per merk auto kunnen prijzen best verschillen.

Alleen het schadebedrijf kan je het echte antwoord vertellen.

Succes, Moppeke

Nasha 1st

Nasha 1st

13-12-2009 om 19:39

En hou

er rekening mee dat de dagwaarde die de ANWB noemt niet de dagwaarde hoeft te zijn die je ook echt krijgt....het is slechts een richtlijn....

Nasha 1st

Nasha 1st

14-12-2009 om 19:53

Dan

is jouw auto vast geen 6000 euro waard nu....

Puck2

Puck2

15-12-2009 om 08:42

Of...

Of er is meer kapot dan de bumper,
of de garage wil; je een poot uitdraaien
of de garage maakt een compleet verkeerde inschatting.
Alleen een nieuwe bumper kan echt geen 6000 euro kosten, dan zou bij aankoop van een auto voor veel 2ehandsjes gelden: bij aankoop van een bumper een auto cadeau.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.