Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Inke

Inke

22-06-2009 om 18:57

Dagje utrecht/eten

We hebben met een aantal familieleden wat te vieren en daarom vrij spontaan het plan gevat binnenkort in Utrecht een hapje te gaan eten en daarvoor iets te gaan doen. Het plan voor mooi weer was snel bedacht: rondje over markt Vredenburg, waterfietsen, terrasje, restaurant. Het moet natuurlijk gewoon mooi weer gaan worden, maar als dat nou toch niet zo is, wat dan? Ik heb al zitten zoeken en nadenken, maar kom er niet uit! De Dom beklimmen is geen optie en museum van Speelklok tot Pierement jammergenoeg ook niet, daar zijn een aantal van ons zeer recent nog geweest. Wie heeft er een leuk idee voor iets dat we bij slecht weer kunnen doen?

Over het restaurant ben ik ook nog niet helemaal uit.. Ik zit te twijfelen tussen De Colonie en Het Oude Tolhuis, maar andere suggesties zijn ook welkom! We zoeken iets dat wel echt een restaurant is, geen eetcafe of iets studentenachtigs. Hip hoeft ook niet, maar wel gezellig, ongedwongen en met prettige bediening. Dus.. ook tips op dit gebied zijn welkom!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Saartje

Saartje

22-06-2009 om 19:04

Samenstelling gezelschap

Hoi Inke

Hoeveel mensen, mannen, vrouwen kinderen (welke leeftijd) graag iets meer details?

saar

Wat tips

restaurant: deeg in de Lange Nieuwstraat
overdekte gelegehheid: Catharijne Convent of Centraal Museum.

Misschien allebei een beetje high brow maar Utrecht is gewoon nogal saai. Hihi zei de ex-Amsterdammer die hier alweer zeven jaar woont.

Rafelkap

Rafelkap

22-06-2009 om 19:21

Louis hartlooper

En de tip van deze ex-Amsterdammer die hier al 6 jaar woont en het helemaal geen saaie stad vindt :
Naar het Louis Hartlooper Complex (ledig erf) of bij Springhaver (dichterbij centrum) kan je ook prima eten (of koffie drinken) en naar de film.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.