Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mei

Mei

19-04-2009 om 20:59

Dagje in friesland - tips?

We gaan in de meivakantie een paar dagen naar Terschelling. Logistiek blijkt het mogelijk om een dag eerder weg te gaan dan gepland. We denken er nu over om een dag eerder te vertrekken en dan een dag en een nacht in Friesland te blijven voor we de boot nemen. Heeft iemand een leuke tip voor een dag of een overnachting?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bennikki

Bennikki

19-04-2009 om 22:10

Harlingen?

Leuk plaatsje, je moet er toch zijn en volgens mij kun je er overnachten in een vuurtoren. Lijkt me zooo cool!

Leeuwarden natuurlijk, kun je leuk shoppen, 1 van de mooiste steden van Nederland. Overnachten in het centrum, er zijn leuke hotels en restaurants en het Fries Museum is leuk, Natuurhistorisch museum ook.

Terschelling is fantastisch trouwens, veel plezier!

Bennikki

Suzanne

Suzanne

20-04-2009 om 14:13

Sneek

Persoonlijk zou ik voor Sneek gaan. Harlingen en Franeker zijn leuk, maar klein, je zou ze trouwens wel kunnen combineren. Overnachten in een vuurtoren? Ja leuk, maar een errug dure overnachting (319 euro per nacht voor 2 pers. incl. ontbijt) èn ze zitten heel 2009 al vol.
Sneek is wat groter, heeft wat meer te bieden, een wat uitgebreider centrum, meer winkels, restaurants, enz. Op www.vvvsneek.nl kun je er alles over lezen.

Jade

Jade

20-04-2009 om 18:45

Nikus,

je bedoelt Terherne, Boarnsterhim is zoals de gemeente genoemd wordt

Mei

Mei

21-04-2009 om 20:55

Leuk!

Het Kameleondorp zijn we al eens geweest. Het enthousiasme over Sneek werkt aanstekelijk, daar ga ik me eens in verdiepen. En de vuurtoren... tsja. Geweldig, maar inderdaad erg duur en erg vol!

Bedankt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.