Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dé tip voor vetvlekken in kleding

Ik wil het toch niemand onthouden, kreeg deze tip van een collega, én hij werkt!

Bij vetvlekken doet ze (en wij inmiddels ook) wat dreft (geconcentreerd afwasmiddel)op de vlek(ken) en gooit het vervolgens bij de was. Zelfs gewassen kleding met vetvlekken raakt zo nog weer vlekvrij!

Ik heb geen aandelen, maar wilde dat ik dit trucje eerder had geweten, dus vandaar dat ik em hier ook maar even plaats!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mirreke

mirreke

09-03-2009 om 17:44

Dank mien!

Ik zal het onthouden. Kan het alleen met Dreft? Ik heb al heel wat gewassen (kinder)kleding met vetvlekken, en ga het zsm proberen (heb nu geen dreft in huis).

Mien*

Mien*

09-03-2009 om 17:53 Topicstarter

Ik denk

van wel, maar ik weet het natuurlijk niet zeker, heb het met Dreft gedaan, geen ander merk geprobeerd. Ik heb zo al 3 shirtjes gered, de laatste 2 weken

Ander afwasmiddel ...

Ik heb een "goedkoop" afwasmiddel in huis en gebruik deze truc al járen de ene keer met resultaat, de andere keer zonder.
Vanavond tijdens het eten rolde de slavink van het bord af zo op de nieuwe trui van dochter. Ga het nu toch met echte Dreft proberen na het lezen van Mien haar berichtje. Wil toch echt wel die vlek eruit hebben!

Annelies B.

Annelies B.

10-03-2009 om 22:39

De roze fles ...

Hoi,

Hier staat een fles met een restje roze afwasmiddel (ben even de naam kwijt) bij de wasmachine.
En dat helpt inderdaad. Volgens mij heb ik hier die tip ooit gelezen.

Annelies

Christine

Christine

12-03-2009 om 13:44

Groene zeep

In mijn ervaring werkt groene zeep nog beter dan afwasmiddel. Staat bij ons dan ook standaard naast de wasmachine bij de andere wasmiddelen.

mirreke

mirreke

13-03-2009 om 10:28

Ah!

Dat heb ik wel!

Shampoo

... ontvet ook goed. Dat gebruik ik nog wel eens op overhemden die een lelijk randje in de kraag hebben.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.