Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

vinkje

vinkje

03-01-2010 om 21:41

Crosstrainer kopen 2de hands( waarop letten?

ivm tijd en geldgebrek voor de sportschool, denk ik erover na,om een crosstrainer aan te schaffen, heeft iemand een idee waar ik op moet letten, denk aan onderdelen die stuk kunnen gaan, welk merk bv?
Ik denk aan een "second handsje", nieuw zijn ze denk ik heel duur, als je een goed apparaat wilt?
Alvast hartelijk dank!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bennikki

Bennikki

04-01-2010 om 00:01

Huren

Ik heb het in een eerder draadje ook al geschreven, maar nu nog een keer: wij huren een crosstrainer en een roeiapparaat, bevalt heel goed (met een tv erbij, anders gaat het bij mij niet). Je kunt je apparaat dan als het goed bevalt kopen, met aftrek van de huurprijs. Zoiets als de kunstuitleen.
Groeten Bennikki

Ellen Wouters

Ellen Wouters

04-01-2010 om 10:20

Huren inderdaad

Wij hebben ook een tijd zo'n apparaat gehuurd. Een maand of drie fanatiek gebruikt, daarna kwam de klad er in. Wat was ik blij dat-ie toen gewoon weer opgehaald werd en we er alleen de huurprijs aan kwijt waren.

Huren lijkt me idd prima suggestie

Ook hier; drukke baan, studie, gezin, huis.... (te) weinig tijd om te gaan sporten. Dan wel; als ik eens vrij ben heb ik er simpel geen trek in weer de deur uit te moeten. Ik doe regelmatig de Wii Fit en houd dat verrassend genoeg (voor mezelf dan) lang vol.

Al langere tijd speelt hier de gedachte aan een fitnesstoestel dat we op de 2e verdieping kunnen neerzetten. Idd, Bennikki, met TV
We hebben al eens wat gekeken, maar een roeimachine (wil manlief graag) kost 2de hands een hoop geld. En eigenlijk lijkt mij een crosstrainer beter...

Ik ga meteen eens zoeken waar je zoiets kunt huren. Mooie gelegenheid om het eens uit te proberen!
Waar huren/huurden jullie, Bennikki en Ellen?

groet
Mare

vinkje

vinkje

04-01-2010 om 22:38

Hartstikke bedankt

Op dit idee was ik nog niet gekomen, ben idd ook benieuwd waar jullie huren, en welk type ik moet gaan kiezen en bedenk me nu ook, dat ik niet bang hoef te zijn, wanneer er onderdelen vervangen moeten worden, ivm de kosten, prettige bijkomstigheidje!
Groetjes

Bennikki

Bennikki

04-01-2010 om 23:07

Vinkje, mare

Wij hebben gehuurd bij fitness-rent. Zie website aldaar. Ze bezorgden keurig binnen een week en brachten het voor me naar zolder. De tv kwam van marktplaats en is essentieel!
Succes, Bennikki

Guinevere

Guinevere

05-01-2010 om 11:15

Marktplaats

Ik heb er eentje op Marktplaats gescoord voor 25 euro! Ongetwijfeld is het geen topkwaliteit, maar voor mij voldoet ie prima. Die mensen wilden er gewoon vanaf, en voor dat geld wilde ik het wel eens uitproberen.
Ik gebruik hem wel vrij onregelmatig, ik zal inderdaad ook nog een tv erbij moeten scoren want ik verveel me altijd stierlijk op dat ding. Langer dan 5 minuten houd ik het niet vol, maar 5 minuten is weer beter dan niks denk ik dan maar.

Ellen Wouters

Ellen Wouters

05-01-2010 om 13:23

Ook fitnessrent

Ik had de mijne ook van fitnessrent. Misschien heb ik die tip wel hier opgedaan, dat weet ik niet meer.

2ehands via MP kan ook, maar het nadeel kán zijn dat 2ehands apparaten soms veel stroever werken dan goede nieuwe. Dat weet je pas als je hebt gevoeld hoe het óók kan, en een goed apparaat traint wel veel lekkerder dan een stroeve, of één die niet goed in balans is.

Ok, dan idd de volgende vraag:

met welke crosstrainer dan wel roeitrainer hebben jullie goede ervaringen?

Ik zie heel veel Kettler en Bremshey... zegt me allemaal niet zo veel. Jullie ervaringen stel ik dus zeker op prijs!

groet,
Mare

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.