Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Crocsvraag

Vallen crocs (voor kinderen) oha klein of groot uit? Zoon heeft maat 26, en ik twijfel tussen 8/9 en 10/11.
Iemand advies?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Lastig

Mijn dochter heeft ook maat 26. De crocs van vorig jaar maat 8/9 zijn precies goed, maar ik denk niet dat ze ze de hele zomer nog past. Ik heb maat 10/11 ook staan hier en die zijn echt mega te groot. Ik bewaar ze tot ze ze wel past.
Mijn advies ga ze passen, want het ligt er ook aan waar de crocs gemaakt zijn. Komen ze uit china (staat op de zool) dan vallen ze groot. Komen ze uit de usa dan vallen ze kleiner.

angel3

angel3

15-04-2009 om 13:33

Huh?

da s raar... mijn dochter heeft nl maat 28 en die heeft ook 8/9. Die had ze vorig jaar al (toen ook ongeveer 26). Ze past ze nu echt goed, vorig jaar nog beetje groot. Ik denk dat ze zeker deze zomer en echt nog mee kan, tenzij ze in 3 maanden 2 maten gaat groeien maar dat denk ik niet.
Dus ik zou zeggen: 8/9

Jolijt

Jolijt

15-04-2009 om 13:37

Moeilijk te zeggen

het ligt ook heel erg aan de breedte van de voet welke maat kan. Hier eentje met redelijk brede voeten, die kan best een maatje op redelijke groei hebben, maar ook eentje met hele smalle voeten die heeft een precies pas nodig, zonder extra groeiruimte en dat scheelt een complete maat.

Linda99

Linda99

15-04-2009 om 13:51

Krap

Dochter met maat 26 heeft 8/9, vorig jaar al. Ik vind dat ze nu wel krap zitten. Ze doet zelf ook vaak het bandje naar voren. Maar 10/11 lijkt mij ook enorm groot. Ga dus maar een ander merk zoeken met een maat die ze de hele zomer aan kan.

Passen is trouwens altijd slim. Met de oudste zijn we in de Crocs winkel nog een hele tijd bezig geweest om iets geschikts te vinden. Eigenlijk was niks voor haar geschikt (maar ze wilde ze heel graag dus dan maar brede crocs met smalle voeten).

sassie

sassie

15-04-2009 om 14:27

Hier

Mijn zoontje heeft ook maat 8/9 en heeft maat 27 nu en ze zitten goed.
Mijn zoontje van 3 heeft overigens smalle voetjes.

Anneque

Anneque

15-04-2009 om 14:41 Topicstarter

Zal ik maar gokken?

Gek dat het zo uiteen loopt. Passen is ff niet te organiseren, ik wilde een paar via internet scoren.
Hm, ik denk dat ik toch maar gok op 8/9. Stom eigenlijk dat er blijkbaar zo'n gat zit tussen de maten.
Dank voor het meedenken!

Crocs in de aanbieding!

Ik zag in het krantje van het Kruitvat dat daar deze week de crocs (caymanmodel) in de aanbieding zijn. Echt stukken goedkoper dan elders; voor kinderen 12,99 en volwassenen 17,99. Het zal wel storm lopen (al begrijp ik daar persoonlijk helemaal niets van), maar misschien is dit wat voor je? Kun je ook makkelijk ruilen als het toch niet goed is.

Anneque

Anneque

15-04-2009 om 15:58 Topicstarter

Hé, mooi

Dank je voor de tip, ik kom er morgen in de buurt en ga zeker kijken.
Wb. dat storm lopen Ik vind die dingen vreselijk lelijk, en zal er zelf nooit in lopen. Maar bij kinderen vind ik het toch beter staan, en ze zijn (het eeuwige argument) superpraktisch. Mijn oudste loopt nu nog (weer) in de Aldi-variant van vorig jaar.

Bij kruidvat hier

waren gisteren alleen (te) grote of heel kleine maten. Een hele kleine kindermaat (20 of zo) en de eerstvolgende die er was was ter grote van maat 33 of zo. Maar misschien is het bij jullie beter! Het waren wel de echte drocs trouwens.

Linda99

Linda99

15-04-2009 om 20:31

Kruidvat

Zelf ben ik twee winkels af geweest maar helaas al zo goed als niks meer in de winkels. Voor zo'n aanbieding moet je blijkbaar echt op dinsdagmorgen voor openingstijd voor de deur staan en aangezien ik dan werk.........

Ja kruidvat!

Heb hier gisteren een dochter helemaal gelukkig gemaakt met groene crocs van het kruidvat. Met haar paarse glitter-joggingpak en dan die crocs eronder kan ze zo aanschuiven op de familiecamping (gruwel oh gruwel...).
Ach ja, het ziet er echt niet uit maar het zijn wel de enige schoenen die bij onze dochter langer meegaan dan twee maanden. En da's ook wat waard.
n@nny

Anneque

Anneque

16-04-2009 om 13:47 Topicstarter

Kruidvat op

Twee Kruidvatten bekeken, niks meer te krijgen voor kinderen, tenzij je van poepbruin houdt en al maat 36 hebt.
Ben toch gezwicht voor een paar uit de crocs-outlet, hoop dat ze passen. Voor de jongste probeer ik via MP wat te scoren.

Hier ook

Hier waren ze dinsdagochtend al op bij het Kruidvat. Er was om 11 uur nog een paar in een erg lelijke kleur en een verkeerde maat. Zou het alleen een lokkertje geweest zijn?

Agnet

Agnet

16-04-2009 om 16:00

Over kruidvat en crocs

Het is niet zo heel gek dat veel filialen dinsdag al niets meer hadden. Ik liep zaterdagmiddag rond een uur of 2 bij het Kruidvat en werden de Crocs al volop voor de aanbiedingsprijs verkocht. Volgens het krantje ging de aanbieding pas dinsdag in toch?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.