Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Suzanne

Suzanne

19-03-2009 om 15:08

Crocs bijna failliet!

Wie voor de zomer nog een stel Crocs wil kopen, kan er maar beter snel bij zijn..:

'Crocs staat op instorten
NIWOT - Crocs, de maker van de rubberachtige klomp die de wereld de afgelopen jaren veroverde, is bijna failliet.
Accountant Deloitte & Touche uit in zijn laatste rapport over de firma ernstige twijfel aan de overleving van Crocs, zo schrijven donderdag verscheidene Amerikaanse media.
Het bedrijf, met een hoofdkantoor in de Amerikaanse staat Colorado, maakte onlangs bekend een verlies van 185 miljoen dollar te hebben geledenin 2008. Ook de omzet ging sterk achteruit.
Crocs gaat gebukt onder hoge schulden. Zo moet het voor 2 april een krediet van ruim 22 miljoen dollar herfinancieren. Dat zal het bedrijf volgens analisten voor grote problemen stellen.
Klompen
Crocs begon in 2002 met de verkoop van de opvallend gekleurde klompen. De onderneming maakte een sterke groei door en verkoopt de producten inmiddels in 128 landen. Vorig jaar zakten de verkopen in. Het aandeel Crocs is op de beurs nog maar 1 dollar waard, tegen circa 75 dollar in 2007.'

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gelukkig

Verdwijnen die dingen eindelijk uit het straatbeeld?

Linda

mirreke

mirreke

19-03-2009 om 15:46

Nee!

Ze zitten zo lekker, en ik vind het juist leuk, al die kleurtjes!

Jolijt

Jolijt

19-03-2009 om 16:42

Snel snel snel

even verschillende maatjes in huis halen. Het zijn de ideale sloffen voor op school!

Nasha 1st

Nasha 1st

19-03-2009 om 19:31

Heb

sowieso al de neppers.....

shali

shali

25-03-2009 om 21:52

Ook blij

Ik gun echt ieder bedrijf zijn winst en iedereen loopgemak maar kom op zeg. Crocs zijn toch echt te lelijk!! Thuis ok maar echt de halve school liep er van de zomer mee. Blijkbaar is de hype nu over.

Bastet

Bastet

26-03-2009 om 07:36

Nee hoor

Hier worden ze nog steeds gedragen,op school,op de ehbo door de verpleging,noem maar op.
Groetjes,Bastet

liora

liora

26-03-2009 om 10:48

Tweede winkel in amsterdm

Hoi,

Er is net in Amsterdam een tweede Crosc winkel geopend!! Ik wil niet dat ze failliet gaan hoor, anders koop ik snel voor mijn zoon nog een paar voor de zomer.
Voor mezelf heb ik nog, heerlijk!

Liora

Kaaskopje

Kaaskopje

26-03-2009 om 10:53

Benelux

In het artikel over de problemen bij Crocs stond ook dat het in de Benelux nog wel goed gaat met het bedrijf.

Op ebay.com

Zijn ze voor mijn gevoel wel een stuk goedkoper geworden. Ik heb net 4 paar besteld voor de kinderen (2x teenslippers, 1x Alice en 1x Mary Jane) voor 51 dollar inclusief verzendkosten!!

Bij prijzencircus

van de V&D staan ze ook zag ik in het boekje, is dat misschien een tip voor wie nog even flink in wil slaan? Zowel die gewone als slippers geloof ik.

Ben verder geen crocs-fan en mijn meiden willen er niet dood in gevonden worden (tieners). Maar; ik hoor dat ze zo lekker lopen, en dan kan ik me best voorstellen dat dat een grote rol speelt.

Moet zeggen dat ik ze bij die kleine grietjes wel superleuk vindt staan hoor!

Mare

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.