Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Margriet*

Margriet*

29-06-2010 om 17:20

Creatieve traktatie met beschilderde knijpers

Ik zit met een partijtje beschilderde knijpers in rood en blauw met witte stippen. Zeg maar een kado via via waarvan we niet wisten wat ermee te doen. Ik heb ze mij toegeeigend met het idee om daar iets met een traktatie mee te doen maar ja nu staan ze hier.... en ik heb geen idee. Het zijn er een stuk of 30. Aangezien hier zo veel creatieve mensen rondhangen leuke ideeen gevraagd. Het is voor mijn zoon die vijf wordt en volgende week trakteerd. En graag niet te ingewikkeld en een beetje origineel en graag gezond!
Iemand een wild idee??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wilma

Wilma

29-06-2010 om 17:43

Da's makkelijk

Het kaartje aan de tractatie doe je met de knijper aan de tractatie vast. Cakeje in folie of whatever, ziet er meteen leuk uit met die knijper !

Margriet*

Margriet*

30-06-2010 om 20:56

Iets ludieker?

Dat idee van Wilma had ik ook al bedacht maar wat kun je er nog meer mee.

Als je nou

een soort oud hollandsche huisjes maakt frontje, met daarachter een bakje zodat het 'huisje blijft staan (evt. kun je ook nog een achterzijde van het huisje knippen)

kan de traktatie in het bakje (kun je vouwen) en gebruik je de knijper als schoorsteen..

Lijkt me crea

Evt

nog bij de knijper een soort tagje maken met de naam van de jarige en de leeftijd

Idee

Je kunt T-shirtjes van papier maken en iets lekker op de achterkant plakken. Op die shirtjes kun je eventueel een tekst schrijven in de trant van "Pietje is 5". Dan neem je een lang stuk touw en hangt elk T-shirt met zo'n fraaie knijper aan de waslijn
Alternatief: je maakt sokken van papier of vilt en daar stop je de traktatie in. Ook die kunnen prima aan de waslijn.

LaMama

LaMama

02-07-2010 om 13:26

Wauw!

Wat een leuk idee, Genista!

Waslijn

Ik ben niet zo van het tractatiegeknustel, maar misschien dit:

een lange dropveter als waslijn en dan van eetpapier een onderbroek knippen en die met een knijper aan de waslijn hangen?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.