Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Helen

Helen

21-04-2009 om 21:10

Coupon bol.com.. waar?!

Hallo,

Ik bestel regelmatig iets bij bol.com en zie bij het afrekenen altijd de ruimte om de code voor de evt. kortingscoupon in te vullen...

Maar hoe kom je daar aan?? Iemand een idee? Ik heb me al opgegeven voor de infobrief een tijd terug maar ook daar niet...

Iemand ervaring met coupons van bol.com??

Groet Helen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Janeway

Janeway

21-04-2009 om 21:57

Bij

Ik doe online onderzoeken voor intromart en voor nipo, daar krijg ik een vergoeding voor. Dat kan zijn geld, of airmiles of bonnen. bv bol.com bonnen. Als ik daarvoor kies krijg ik bij 10 euro een code toegemaild die ik dan daar in kan vullen. Ook kan je een bol.com bon cadeau doen, dat werkt dan ook met een code..
Succes ermee

Ggd

Dirk heeeft meegedaan aan een ggd onderzoek over lengte en gewicht en kreeg toen een bol.bon

Mari

Mari

27-04-2009 om 13:43

Wel hetzelfde

want op de cadeaubonnen staat een code en bij een bestelling vul je de code in voor korting op de aankoop. Heb je voldoende bonnen dan heb je 100% korting, simpel!
Cadeaubonnen kan je op hun site vinden.

amk

amk

27-04-2009 om 15:23

Wel hetzelfde

je kunt het alleen op 2 plekken invoeren.
Eerst aan het begin van je bestelling, bij het overzicht van je winkelwagentje. En aan het eind bij betalen. Maar het zijn dezelfde codes die je mag invoeren.

Bij het betaal overzicht staat het duidelijker. Daar staat: vul hier uw cadeaubon- of couponcode in.

Het netto resultaat is dat je minder betaald.
Wat ik heel fijn vind is dat je een eventuele restwaarde gewoon behoudt tot je volgende bestelling. Ik bleek nog 6 cent te hebben staan van mijn vorige bestelling. Dit blijft dan staan tot dat de oorspronkelijke bon/coupon zou zijn verlopen.

Tijgeroog

Tijgeroog

27-04-2009 om 15:39

Couponcode

Ik krijg heel soms een couponcode gemaild als dank voor m'n bestelling, of als dank voor het invulling van een vragenlijst. Ik hoef dan geen verzendkosten te betalen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.