Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rolmops

Rolmops

01-03-2010 om 14:14

Corrigerend ondergoed

Niet heel dik maar wel wat storende rolletjes overgehouden na zwangerschap vraag ik me af, is er mooi en draagbaar corrigerend ondergoed? Ik heb al zo'n taillegeval maar dat slaat nergens op. Ik krijg mijn broek amper dicht met dat ding aan en bovendien zie je de randen gewoon zitten, vooral op de rug is dat geen gezicht. Het krult op op de heupen, irriteert onder borsten en ik heb ook het idee dat ie te lang is. Kortom, geen succes.

Iemand tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Sloggi control tai

draag ik. Omdat de slip iets hoger opgesneden is, ziet hij er niet al te lomp uit. Google het maar eens. Ik vind hem erg comfortabel (heb stevige buik) en de slip gaat erg lang mee. Maar of dit ondergoed nu echt elegant te noemen is? Wie weet heeft er iemand een betere tip (lees belangstellend mee)
m.e.a.

sportief

sportief

02-03-2010 om 20:02

Probeer randen te vermijden

Rolmops,
Vaak lijken mollige mensen zwaarder doordat je randen van ondergoed, panties e.d. ziet. Kun je geen string onder je broek dragen? Als je ondergoed goed zit, en je draagt niet al te strakke kleding, ziet het er al veel beter uit. Dan hoef je je ook niet in zo'n strak pak te hijsen (per ongeluk kocht ik eens een corrigerend hempje bij de HEMA) wat was ik blij dat ik dat meteen weer uit kon doen!
Verder helpt het als je heel veel sport. Nu heb ik eindelijk het figuur dat ik graag wilde hebben (BMI van 22,5). Vroeger zou ik misschien nog 5 kg minder willen wegen, nu ben ik rondom tevreden. Met een buikje, want ik heb ook kinderen gekregen en ik ben geen 20 meer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.