Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

alleen

alleen

25-01-2010 om 20:23

Correctieslips en/of afvallen

Ik weet niet of ik dit bij het juiste rubriek heb gezet, anders hoor ik wel. Maar ik ben zelf 1.70 en weeg bijna 100 kilo en heb een behoorlijke buik. Hoe lossen jullie dit op om het buikje niet zo te laten zien. Ik denk aan correctieslips/hempjes. Heeft iemand hier ervaring mee en werkt het ook echt. Ik loop nu tussen de middag, in mijn pauze, een half uur en verder zit ik op kantoor. Ik wil wel wat afvallen, maar wat kan ik nog meer doen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

25-01-2010 om 20:27

Tips

Ja bij de action verkopen ze correctie onderbroeken ( met pijpjes) en die zitten heeeeeeeel fijn. Ik trek ze op tot onder mijn bh. Natuurlijk zie je mijn buik nog wel, maar het is niet meer zo'n los hangend vel!

en afvallen.. tja.. sporten, op je eten letten.. en VEZELS!!!!!

groet, polly

Nasha 1st

Nasha 1st

25-01-2010 om 21:11

Echt?

morgen eens kijken polly, wat is het merk?

Tja

ik ga 2x per week 2 uur per keer fitnessen. Dit vind ik helemaal niet leuk, het doet pijn (met name in mijn buik waar na de 2e keizersnede weer van alles is gaan verkleven) en het is ongemakkelijk, maar het werkt.

Ik ben nu ruim 6 maanden geleden bevallen en ik wil mijn lijf weer gezond en strak hebben daarom doe ik dat. Dus een correctie slip lijkt mij niet de ideale oplossing voor een behoorlijke buik.

Kaaskopje

Kaaskopje

26-01-2010 om 02:09

Action inderdaad

Ik kan me even geen merk herinneren, maar als je 'correctieslip' ziet staan ben je warm Ze hebben ze in zwart, wit en huid en met en zonder pijpen. Het is niet zo dat je opeens een slanke den lijkt (helaas...) maar het scheelt wel echt. Met zo'n correctiebroekje zit mijn spijkerrokje prettig, zonder zo'n broekje voel ik me toch een beetje een worstje in die rok. Ze zijn ook nog eens erg goedkoop.

Hier ook

correctie hemdjes (van de Neckermann). Het scheelt echt, met name voor het oog, in shirtjes. Je zit toch even wat strakker in je vel, en je shirt glijdt mooi langs je heen zonder op ribbels te blijven hangen. Ik ga toch binnenkort eens naar de Action, zie hieronder ook al waterdichte matrasbeschermer staan. Moet alleen even een stukje ervoor rijden, maar dat heb ik wel over voor een lekker ochtendje uit mijn bol gaan

Nasha 1st

Nasha 1st

26-01-2010 om 14:06

Vanmorgen

dus geweesst....heb inderdaad de slips gezien....maar ging maar tot 48/50 en dat durfde ik eigenlijk niet aan...weet niet of ze aan de grote kant of kleine kant vallen....

Wel weer veel leuke hebbedingen, voor kinderverjaardag binnenkort ook goed geslaagd (nog onder de 5 euro )

Cm's kwijtraken

Ik ben in de sportschool puur door intensief sporten en krachttraining die de 'probleemgebieden' aanpakken meer dan 13 cm in mijn taille en buik kwijt geraakt in 2,5 maand tijd. Dit icm een dieet. En natuurlijk de nodige kilo's eraf. Dat motiveert enorm.

Ook ik was veel te zwaar en stond op het punt om zo'n corrigerende broek te kopen. Het bleek voor mij toch een stap te ver en ben naar de sportschool gestapt Veel sporten en een smakelijk voedzaam dieet en voila!

En ik voel me top. Maar ik ben reeel: ik zal echt blijvend aan de bak moeten wil ik dit behouden. Maar mijn nieuwe spijkerbroek staat super en ik voel me stukken beter.

Bloed zweet en tranen kost het, maar dan heb je wat

Ik sloeg even aan op de corrigerende slip, wilde toch even mijn eigen succesje kwijt....

Groet, Moppeke

margje van dijk

margje van dijk

26-01-2010 om 23:36

Maar het kan toch nog wel samengaan, moppeke

Ik ben op zich helemaal niet erg dik, ik heb maat 40. Maar ik draag wel van die correctieslips als ik wil dat mijn kleding mooi afkleedt, of als ik bijvoorbeeld een pak aan heb. Want het maakt niks uit hoe dik of dun je bent (tenzij je echt heel slank bent natuurlijk), want het kan bij elke kledingmaat toch gewoon best wel flubberen.

Ik vind het bovendien lekker zitten, zo'n stevig broekje aan (dat vindt niet iedereen).

Dus hoewel ik niet aan het afvallen ben en het strikt genomen ook niet hoef (nog binnen de BMI-grenzen zeg maar) heb ik toch wel regelmatig van die correctieslips aan.

Maar wel goed dat het je zo lukt om de boel er af te trainen/dieten, wat een bedragen zijn dat (13 cm) !

Margje

Re: margje (+ beetje ot)

Hahaha, tuurlijk kan dat samengaan
Alleen sta ik daar zelf niet zo bij stil. Het kan inderdaad mooi afkleden, daar heb je gelijk in.

Het kwam destijds in mijn gedachten op, omdat ik die tractorband om mijn middel zo spuugzat was. Een correctieslip had best geholpen maar ik ging liever voor de aanpak van de oorzaak

Verder is een correctieslip voor mij ook verder geen optie, het zit toch wat strakker en na 2 hernia's verdraag ik strak ondergoed erg slecht. Dus zat er ook maar 1 ding op: aan de slag in de sportschool. Ik heb een speciaal programma gevolgd, Diplan. Heeft voor mij erg goed uitgepakt. En ik blijf nu gewoon lekker sporten en consuminderen

margje van dijk

margje van dijk

27-01-2010 om 22:38

Izar

Ik heb die zwarte fietsbroeken van de Hema (die zijn er in twee soorten, maar dan heb ik de 'kleinste' van die twee).

Sorry dat ik met mijn woordkeus suggereerde dat ik maat 40 al erg dik vind, dus laat staan als je meer dan maat 40 hebt. Maar alles is relatief, he. Ik ben nooit vreselijk stabiel qua gewicht, het gaat zomaar 5 kilo op of neer, en ik herken in mezelf heel duidelijk die stadia (dat je je 'gewoon' voelt, of 'dik' als het meer is dan 'gewoon').

Overigens heb ik die correctieslips afgekeken van mijn zangjuf, die notabene maat 36 heeft. Die gebruikte ze tijdens optredens, want als zangeres wil je er natuurlijk al helemaal niet flubberig uitzien. En toen ik dat eenmaal wist wilde ik er natuurlijk náást haar ook niet flubberig uitzien. Het is wel echt iets waar je even op moet komen, dat dat ook kan. Maar sindsdien trek ik ze altijd aan als ik een iets-meer-dan-dagelijkse outfit aantrek.

Moppeke, ik vind het heel goed dat je die 'tractorband' hebt weggekregen!

Margje

Balletmama76

Balletmama76

28-01-2010 om 21:57

Mea culpa...

Ik heb inmiddels maat 36-38, maar geef toe - ik gebruik ze ook (correctieslips). Mijn buik is namelijk nooit echt bijgekomen van mijn zwangerschap.

Manlief vindt me ook maar gek. Volgens hem ben ik al bijna te dun.

Nog erger - in combo hiermee draag ik ook push-ups, want helaas zijn mijn vroeger vrij grote borsten ook gekrompen (betaalt TNT borstvergrotingen?)...

Jesse_1

Jesse_1

28-01-2010 om 22:58

Flubberig

Hoewel ik rond mijn middel niet dik ben, ben ik toch flubberig. Het vet gaat wel weg, maar het vel niet!
Overigens zitten correctieslips bij mij sowieso vaak niet goed, omdat de pijpjes altijd gaan opkruipen en dan staat het helemaal niet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.