Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Peetje

Peetje

23-12-2009 om 15:45

Consumenterecht, (nieuwe) website?

hallo,

Is er iemand die weet wat de link is naar een (nieuwe?) website over consumentenrechten? Een poos geleden heb ik er ergens over gelezen, mar ik kan 'm nergens vinden. Jaaa, wel allerlei advocaten-clubs maar dat bedoel ik niet. Gewoon een site waarop informatie staat in de categorie "bon kwijt, en dan wel/geen garantie" enzo.

Alvast bedankt,
groeten,
Peetje (net met grote rugzak en kids alle kerstboodschappen gedaan, puf puf)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Consuwijzer

..moet je nu met al die kinderen en de grote rugzak nog terug om iets te ruilen??

Dan wens ik je vooral veel succes met het niet-kwijtraken van de bon!

Peetje

Peetje

24-12-2009 om 10:01

Haha, nee hoor

Hai Rode Beuk,

Neehoor, gelukkig niet Er blijkt iets kapot te zijn van de Playmobilspeeltuin, maar alleen na bijsluiten van de bon krijg je het toegestuurd.... (via Playmobil zelf dus).
En vandaag met de bus naar de kinderboekwinkel voor het traditionele leesboek onder de kerstboom, koffie bij de Hema en even glibberen en glijden naar Roberto voor de kerst-ijstaart, waarvan nergens een bon bewaard hoeft te worden )

Fijne kerst en bedankt voor je link!
groeten,
Peetje

Oohh peetje maak me gek!

Ik doe echt een moord voor ijs van Roberto. De kinderen vinden het heel stom dat ik liever geen ijs heb dan ander ijs...

Helemaal vergeten dat ie een Kerstopening heeft.

Balen... maar dat gaan we dus echt niet halen vanaf hier. In ieder geval niet zonder auto.. gisteren van Tolsteeg naar het einde van de Nieuwe Gracht geweest met fiets en stukken lopen. Viel al zo tegen!

Wel weer een mooi vooruitzicht voor straks. Zo'n kersttaart had mooi de wachttijd gehalveerd maar in maart/april dan mogen we weer... misschien tegen die tijd nog even een Roberto-draadje hier starten... zodat ik het niet vergeet...

Peetje

Peetje

24-12-2009 om 14:21

Haha, nou als je wilt...

Hoi hoi,

Hahaha, wat grappig, want hier zijn het juist de kinderen die helemaal dol zijn op ijs van Roberto, nou ja ook Peetjeman. Voor mij hoeft ijs eigenlijk maar een enkele keer . Wij hebben net nog lekker geglibberd tussen het Neude en de Kinderboekwinkel...

Maar serieus, als je wilt, hobbel ik even bij 'm langs en zou je het tussen vandaag en weet-ik-wanneer gewoon bij ons kunnen komen halen. Ze zijn open tot 17.00 uur.
Wij wonen in de wijk van Roberto, maar dan aan de bereikbare kant

groeten,
Peetje

Peetje

Nog bedankt voor het aanbod. We waren gistermiddag al aan het Kerst vieren bij mijn ouders... logistiek niet haalbaar dus.

Maar sowieso al fijn om even herinnerd te worden aan Roberto. Lekker voor straks..

fijne dagen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.