Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Flora B

Flora B

19-05-2010 om 13:52

Concert?

ik ben nog nooit naar een concert geweest en wil nu graag kaarten reserveren voor Guus meeuwis. Ik zie veldplaatsen en 1e rang zitplaatsen voor dezelfde prijs. Wat kan ik beter doen,ik heb het idee dat je op zo'n veldplaats helemaal verdrukt word en veel minder kan zien dan op de tribune. ( ik zal zeker niet degene zijn die voor aan staat)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

19-05-2010 om 15:44

Tribune

Eertse rang tribune zou ik kiezen,zeker als je niet perse vooraan wilt staan!
bastet

Veld plaats

zou ik kiezen, ben 1 keer ook naar guus geweest en hadden we zitplaatsen maar daar is de sfeer heel anders dan op het veld, ga nooit meer op een zitplaats. wij zijn toen in het psv stadion geweest.
veel plezier krulleke

Puck

Puck

20-05-2010 om 09:38

Wel zitplaats

Als ukkepuck zie ik gewoon geen ene bal als ik op het veld staan en verder vind ik het helemaal niet fijn om niet te kunnen zitten. Ik ga dus altijd wel voor een tribuneplaats.
Veel plezier bij Guus, ik ga 5 juni (Heerenveen)

Vic

Vic

20-05-2010 om 09:51

Veldplaats

Ik heb me laten vertellen dat je op een veldplaats veel meer sfeer mee krijgt. Dat geloof ik gelijk, maar ik kies toch altijd voor een tribuneplaats. Het lijkt me vreselijk om 2 uur lang te moeten staan, tussen honderden mensen, die allemaal langer zijn dan ik.

kaatje66

kaatje66

20-05-2010 om 15:16

Zitplaats

Wij stonden vorig jaar op een veldplaats. Niet vooraan maar aan de zijkant. Daar had je ook een van de uitlopers van het podium. Aangezien dat ik klein ben moest ik toch gewoon naar de beeldschermen kijken, omdat ik over niemand heen kan kijken. Op het veld stond ik telkens wel iemand in de weg en was ik ook erg nat van het bier dat telkens gegooid werd.;-(
Had me toen al bedacht dat ik nooit meer zou gaan, maar nu kreeg ik van vriendin een kaartje. ZIj had speciaal voor ons nu een zitplaats geregeld, dit omdat een veldplaats ook voor haar geen succes was. Wij gaan trouwens naar het PSV stadion.

veel plezier
groetjes Kaatje(66)

reina

reina

20-05-2010 om 21:01

Zitplaats

Ik ga niet naar Guus, maar bij concerten neem ik een zitplaats, ik kan gewoon niet lang achter elkaar staan (dus ik heb geen keus ), maar ik ben ook altijd blij dat ik me niet op dat drukke veld bevind.

Bastet

Bastet

21-05-2010 om 07:30

En....

Ook op een zitplaats geniet je van de sfeer hoor,dat is echt niet voorbehouden aan de staanders!
Bastet

Veld

wij kiezen bij een concert altijd voor een veldplaats,wij vinden dat je het concert dan meer *beleeft*.
we staan nooit in het midden,altijd aan de zijkant,daar sta je wat ruimer.we dansen en zingen graag mee,en dat is op de tribune lastiger.
maar dat is natuurlijk heel persoonlijk,misschien wil jij wel liever lekker zitten en luisterend genieten van de muziek.

Hillary

Hillary

21-05-2010 om 11:30

Guusfan

Wij zijn Guusfans, gaan dit jaar helaas niet, maar de afgelopen drie jaar wel geweest. Eerste keer zitplaatsen. Ik dacht dat je met de duurste plaatsen lekker laag zou zitten nou niet dus. We zaten helemaal bovenaan en steil dat het was, we durfden niet te bewegen. De 2e en 3e keer hebben we dus veldplaatsen genomen. Inderdaad, van het podium zie je minder, je moet naar de schermen kijken. Wij staan altijd een beetje achteraan, te druk vooraan. Overigens moet je op de tribune eigenlijk ook op het scherm kijken want dat podium is heel ver weg dus Guus maar een klein mannetje. Het leuke van veldplaatsen is dat je ook nog kunt meehossen. Maar berg je inderdaad als "het dondert en het bliksemt..."inzetten, dan gelijk je regencape aantrekken (zo'n ding van 1 euro bij de Xenos) vanwege het biergooien. Regencapeje sowieso geen overbodige luxe bij een veldplaats, want het is niet overdekt, dus als het regent word je nat.

Caro

Caro

21-05-2010 om 15:01

Altijd veld, anders ga ik niet.

Ik sta nooit vooraan. Altijd achteraan waar meestal ook de bar is

Heerlijk dansen, hossen en alle ruimte. En tuurlijk moet je dan via het scherm kijken. Maar dat is op de tribune ook vaak zo.

Ik heb wel eens op de tribune gezeten, maar ik wordt helemaal gek als ik maar 50 x 50 cm dansruimte heb. Laat staan als je wat drinken wilt halen. Pffffffff eerst voor 20 mensen langs, en dan weer terug.

Nee voor mij alleen maar veld

Groet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.