Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nasha 1st

Nasha 1st

21-09-2009 om 21:29

Composietsteen in de keuken

wij moeten een nieuw keukenblad. Ons huidige blad, hout, is helemaal verrot rond de kraan, slechte aansluiting, lekken, weet ik veel. Nu wil ik graag een composietsteen blad. Maar hoe hou je dat schoon? En geeft het vlekken van bijvoorbeeld water? Kalk dus?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angel3

angel3

21-09-2009 om 22:31

Perfect!

wij hebben het ook gehad en nemen het nu weer. Super handig dat composiet en prachtig!
Er is een verschil tussen mat (ongezoet) en glanzend (gezoet). De gezoete variant is 'harder' zegt men en daardoor minder bevattelijk voor vlekken (met name zuur geeft vlekken, water niet (nooit gemerkt in elk geval). Wij hadden mat maar zelfs daarop ook echt geen vlekken. We kregen er een spulletje bij om af en toe mee in te zepen maar ik heb geloof ik 5 jaar met een flesje gedaan. Nooit echt nodig geweest.

100%mama

100%mama

22-09-2009 om 09:26

Helemaal super

ja hoor, hier ook helemaal super! Wij hebben glanzend en het enige waar ik het mee schoon maak is met keukenspray! Gene vlekje niets!

Nasha 1st

Nasha 1st

22-09-2009 om 14:16

Ok! en welk schoonmaakmiddel

gebruiken jullie dan precies? Want ik las wel iets over dat bepaalde zuren niet mogen ofzo? Ik moet eerlijk zeggen dat ik een bijzonder luie huisvrouw ben, dus het moet wel ergens tegen kunnen zeg maar

angel3

angel3

22-09-2009 om 18:36

Niks speciaals

gewoon afwasmidel of allesreiniger of als ik echt even het blad weer egaal wilde krijgen dat spulletje, maar dat was ook een kwestie van 1 keer per half jaar een doekje met dat spul. Dus nee niks bijzonders. MAAR als je echt allergisch bent voor elk oneffenheidje, kringetje, vlekje of weet ik veel dan moet je echt glanzend nemen.
Op ongezoet=mat zie je wel meer, maar wij hadden antraciet en tja ik zag er niks op maar ik erger me niet heel snel....

Nasha 1st

Nasha 1st

23-09-2009 om 11:02

Het is besteld!

Ben benieuwd!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.