Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ilsepilse

ilsepilse

02-09-2009 om 15:50

Coffee duck!

Ik heb me vorige week vrijdag op een braderie een cofee duck aangeschaft, soort roostertje om id senseo te hangen en echte koffie in te doen, alleen heb ik het idee dat 2 koffielepeltjes voor een klein bekertje te weinig is, is iemand al uit hoeveel de goeie maten etc zjn ??
ilse

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roos Vicee

Roos Vicee

02-09-2009 om 16:35

Echte koffie?

Hoezo échte koffie? Zit er in een koffiepad volgens jou dan géén echte koffie?????

Iris

Iris

02-09-2009 om 17:26

Koffiepads

Grappig, ik denk ook dat er geen echte koffie in pads zit. Vind het nl. niet naar koffie smaken!

Roos Vicee

Roos Vicee

02-09-2009 om 17:39

En ik denk...

Ik denk dat het niet aan de pads ligt maar gewoon simpel aan het aparaat.
Ik heb laatst toen ik vergeten was koffie te kopen, een aantal van die pads losgemaakt en er gewone koffie van gezet. Smaakte toch echt naar gewone koffie!

Yta Chalne

Yta Chalne

02-09-2009 om 18:41

Te snel

Te snel, te weinig druk. En verder denken mensen ook nog te moeten besparen op die pads, zodat er ook vaak nog een slechte koffie wordt ingestopt.

Coffeeduck werkt best (goed volstoppen), maar is bij benadering niet vergelijkbaar met gewone filterkoffie. 't Blijft behelpen, die senseo.

Iris

Iris

02-09-2009 om 20:59

Echte koffie!

Geef mij ook maar echte koffie, filterkoffie maar nog lekkerder uit zo'n expressokannetje op het gas, 14 euro bij de Hema. opgeklopte melk erbij, daar kan geen senseo tegenop! Snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen zo'n senseoding heeft. Knappe reklamecampagne geweest.

marjanne

marjanne

02-09-2009 om 21:11

Hervulbaar

Ik heb bij blokker ook een hervulbaar filter voor de senseo gekocht. Bij Simon Levelt heb ik lekkere koffie gekocht in een maling voor de senseo. Werkt goed,als ik geen tijd heb om mijn espresso-potje te gebruiken en melk op te schuimen. In iedergeval veeeeeel lekkerder als de senseo koffiepads, brrrrrr
Het schijnt gewoon koffie te zijn, maar wel raar dat het een roze schimmel geeft in de gft bak, dat doet 'echte' koffie niet, Marjanne

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.