Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

17-11-2010 om 20:39

Clubactie

Dochter komt net terug van sporten en heeft (eindelijk) de clubactie loten meegekregen. Ik was het allang weer vergeten dat ze nog moesten komen.
Op 25 november, over 8 dagen, is al de trekking. Ik vind dat die loten eigenlijk veel te laat gekomen zijn en dat dochter ze wat mij betreft niet hoeft rond te brengen. Mijn man vindt dat ik moeilijk doe. Wat vinden jullie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gesloten...

Als ik op de website kijk dan is de verkoop volgens mij al afgelopen. Bij de agenda staat:
# 14 nov. Einde invoer lotenkopers
# 14 nov. Sluiting nabestelservice
# 14 nov. Sluiting online lotenverkoop
Dus: pech voor de vereniging...

Gerdina

Gerdina

18-11-2010 om 10:42

Ik begrijp het misschien niet

maar waarom hoeft ze de loten niet te brengen? De mensen hebben er toch voor betaald, die kunnen er toch niets aan doen dat de vereniging ze nu pas meegeeft?

ishtar

ishtar

18-11-2010 om 11:13

Loten

worden meestal betaald bij aflevering.
Wij hebben ze van de voetbalvereniging ook nog steeds niet gehad. En wel 1 iemand die ze dus al wel betaald had. Baal hier wel van!
(gelukkig is het grootste deel van de afnemers familie, die houden we maar hier in eigen beheer (als we ze binnen krijgen...)er valt toch geen prijs op

Wel langsbrengen

de afnemers hebben ervoor betaald en het is nog gewoon op tijd voor de trekking.

Dat je vereniging laat is met de uitreiking van de loten, ja. Maar de trekking is pas volgende week. Dus gewoon langsbrengen die loten.

Ik begrijp je probleem niet zo goed?

Fiorucci

Fiorucci

18-11-2010 om 14:11

Brengen

Het is laat,want hier heeft dochter ze al weken geleden gekregen, maar ik zou ze wel uitdelen ja. De trekking is pas over een week.

Maxime.M

Maxime.M

18-11-2010 om 22:39

Ja hoor

Ik heb ze ook pas eind vorige week gekregen. Is toch niet erg, hoef je ook niet zo lang te wachten op de trekking.

Vera*

Vera*

19-11-2010 om 09:03

Begonnen

Dochter is begonnen ze rond te brengen. Gelukkig alleen opa en oma en wat buren hier om ze te bezorgen. Een ander meisje had 73 loten en moet dus nog wel wat werk verrichten.

krin

krin

19-11-2010 om 09:37

Maar pelle

Dat hoeft toch niet altijd, dat ze al betaald zijn? Op mijn vereniging werden ze verkocht bij voorintekening, en betaald bij aflevering. Als ze al betaald waren, denk ik niet dat Vera zich nog zou afvragen of ze wel bezorgd moest worden. Have a litte faith, woman

Vera*

Vera*

19-11-2010 om 10:42

Pelle

de loten waren nog niet betaald.

Tango

Tango

20-11-2010 om 16:44

Hier ook machtiging

Anders had ik Tangodochter ook niet laten verkopen hoor. Met geld over straat lopen vind ik niet verstandig. Toch vind ik het met machtiging ook een raar systeem hoor. Kinderen van 8 of 9 kunnen dat toch haast niet uitleggen dat het kaartje dat je geeft aan de koper niet het lot is, maar dat het lotnummer op het afschrift staat. Ik vind het eigenlijk ook maar onhandig. Heb zelf ook een lot gekocht en moet dus al die afschriften na gaan om het lotnummer te bekijken.

Maxime.M

Maxime.M

20-11-2010 om 19:33

Inderdaad

Ik vond het ook vreemd dat mijn buurmeisje dus met dat geld over straat moest. Nu is bij haar haar moeder meegeweest, die stond voor op de stoep toezicht te houden en haar dochter ging alle deuren langs.
Ik had van hun wel begrepen dat ze alleen hun eigen straat liepen hoor, anders is het wel heel veel werk.
Toch gaat het met machtigingen zoals bij de kinderpostzegels altijd wel heel vloeiend, kunnen ze niet zoiets verzinnen?

Maxime.M

Maxime.M

20-11-2010 om 21:24

okee, dus het kan wel met een machtiging. Dan vind ik het al helemaal vreemd dat een club kiest voor de oude methode.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.