Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lin

Lin

26-01-2009 om 09:38

Chocolade laagje

Hoe maak ik een chocolade laagje op een cake?
Bij de supermarkt krijg je van die zakjes, die je 10 min in heet water moet laten staan en dan over de cake moet kiepen.
Deze zijn best prijzig, er zal toch ook een andere manier moeten zijn om zo'n lekker chocolade laagje op mijn zelf gemaakte cake te krijgen?
Wie kan me helpen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Uhm

Heb je nog chocoladeletters over, kerstkransjes of ander chocola? (au bain marie) smelten in een pannetje, over de cake gieten, laten afkoelen...klaar!

reina

reina

26-01-2009 om 10:48

Echte chocolade

Als je het goed wilt doen moet je goede pure chocola nemen, au-bain-marie smelten, iets laten afkoelen en over je cake gieten. Zoon roert er nog wat room door voor hij het uitgiet. Maar of je dan goedkoper uit bent?

Guinevere

Guinevere

26-01-2009 om 11:18

Sophie

Sophie, je hebt vast wel een pak chocoladehagelslag om aan je mond te zetten! De redding is nabij!

Roos

Roos

27-01-2009 om 02:31

Lin

Ik denk ook niet dat je snel goedkoper uit bent als je het zelf maakt. Ik had laatst dat chocoladeglazuur uit een rood zakje (weet het merk niet meer), en het was echt lekker, en heel makkelijk.
Roos

Bastet

Bastet

27-01-2009 om 18:13

Kwa kosten scheelt het niet veel,zelf repen smelten of die zakjes.Mijn zelfgebakken Garfield-cake ziet er prachtig uit met een laagje glazuur-uit-het-bekende- rode-zakje.
Mijn dochter,die morgen jarig is,vindt 'm prachtig!
Groetjes,Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.