Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Puck

Puck

09-07-2010 om 11:14

Caviahok met 2 verdiepingen

Onze buitencavia is dringend toe aan nieuwe behuizing. Ik zag een leuke aanbieding van zo'n konijnenhok met 2 verdiepingen waar ze dan via een plankje van de ene woonlaag naar de andere kunnen. Weet iemand of cavia's daar ook gebruik van maken? Het levert hem natuurlijk wel 2x zoveel woonruimte op. Maar als cavia's niet kunnen klimmen of van het plankje afkukelen dan heeft het weinig zin.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kriwi

Kriwi

09-07-2010 om 11:32

Ja hoor

De 2 caafjes van de buren klimmen vrolijk heen en weer. Ik wist ook niet of ze het zouden kunnen, maar het gaat prima.

Puck

Puck

09-07-2010 om 14:03

Thanks kriwi (nieuwe nick?) en didi

Jullie bevestigen mijn gedachte. Heb net via internet een mooi hok gekocht voor een bedrag dat veel lager ligt dan dat ik hier in de winkels zie. De plank vind ik best wel steil, maar er zitten dwarslatjes op. En als hij bij mij op schoot zit dan klimt hij ook mijn nek ik dus daaruit had ik afgeleid dat het wel zou moeten lukken. Overigens heb ik caaf net binnengezet. In zijn hok (en dat staat volkomen in de schaduw, de hele dag) is het 36 graden. Misdadig om hem daarin te laten.

Jacoline29

Jacoline29

09-07-2010 om 14:08

Groot succes

voor mijn konijnen,geen enkel probleem en ze gaan op en neer.

Jacoline

"mijn konijnen,geen enkel probleem en ze gaan op en neer."
Ja, dat schijnt meer voor te komen bij konijnen (sorry, melig door de warmte...)

Jacoline29

Jacoline29

09-07-2010 om 16:33

Genista

kleintjes komen er niet het zijn 2 dames
heb hier 2 strontvervelende kinderen,te warm voor ze,ondanks zwembad in de tuin.grmbl

Puck

Puck

09-07-2010 om 16:34

Proest

Genista, heb je zuurstof voor me...
En Jacoline. leuk voor je konijnen, maar een caaf is toch heel anders. En wij hebben er ook nog eentje van het domme soort. Ik zie wel of hij het door heeft dat hij een etagewoning heeft.

Puck

Puck

10-07-2010 om 18:29

Pelle

Dat met eten was ik al van plan, hij is geobserdeerd door eten. Maar je schat 'm wel erg hoog in, Eten bovenaan als hij onderin zit en omgekeerd lijkt mij te hoog gegrepen, ik denk dat bij ieder dwarslatje van het trapje nét moet lukken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.