Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

malou

malou

08-02-2010 om 14:24

Cashflow, zucht, claudia hellup!

Omdat het echt tijd wordt de financiën hier eens op een rijtje te zetten heb ik mij op een nieuw programma van Nibud gestort: Cashflow... maar ligt het nu aan mij? Ik zie door de rubrieken en mogelijkheden het makkelijke er niet van in... dus in al die tijd die ik er dan in moet steken kan ik beter geld gaan verdienen
Dus Claudia als je dit leest: mag ik ook alsjeblieft nog jou schema? Als zo'n beetje iedereen hier er makkelijk mee overweg kan dan zal ik dat toch ook moeten kunnen (??)

vr.gr. Malou

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Claudia B

Claudia B

09-02-2010 om 08:54

Malou

Hoi Malou,

Mail me even op [email protected] en ik stuur je het schema even toe. Zo ingevuld dus tijd genoeg over om je geld te verdienen

Groetjes,
Claudia

Bellefleur

Bellefleur

09-02-2010 om 16:47

Claudia,

You've got mail... Ik had hetzelfde met het Nibudprogramma. Onze computer liep er trouwens op vast, dus de animo om er mee aan de slag te gaan werd steeds kleiner. Dus Claudia, je bent onze hoop in bange dagen

Claudia B

Claudia B

09-02-2010 om 18:25

Bellefleur

Het schema is naar je onderweg.
Veel succes en plezier met invullen

Groetjes,
Claudia

malou

malou

09-02-2010 om 22:09

Super!

Ik ga je direct even een mail sturen.

Bellefleur

Bellefleur

10-02-2010 om 09:26

Dankjewel

Ik heb het pakketje in goede orde ontvangen Ik heb vanmidddag niet zo veel te doen, dus ik ga fijn met bestandje Claudia stoeien.

Hermine

Hermine

12-02-2010 om 21:15

Online kasboeken

Vandaag de Geldgids van de Consumentenbond ontvangen. Stond een review van online kasboeken in.
Van de categorie gratis: cashflow.nl, familityware.nl, kasboek.nl en Yunoo.nl.

Heb vorig jaar naast het schema van Claudia een poging tot kasboek.nl gedaan. Ik vond kasboek.nl maar niks. Veel te veel werk, foutgevoelig. Iedereen met toegang tot je mailbox kan een nieuw wachtwoord aanvragen en ongewenst toegang krijgen tot je kasboek.

Yunoo.nl las ik vandaag kwam als beste uit de test.
Vandaag Yunoo ingevuld. Geweldig handig! Overzicht in weinig tijd. Mooie taart diagrammetjes, merendeel van je banktransacties wordt automatisch gecategoriseerd. Per categorie kan je een begroting maken. En je kunt je in- en uitgavenpatroon met andere Yunoo gebruikers vergelijken.

Ik weet weer helemaal waar ik al die euro's laat.

Nasha 1st

Nasha 1st

12-02-2010 om 22:28

Nou

ben nooit te beroerd dingen te proberen, en heb yunoo net bekeken....maar persoonlijk vind ik het schema van Claudia makkelijker en overzichtelijker

mama 32

mama 32

12-02-2010 om 23:41

Mag ik ook claudia?

Als iedereen zo enthousiast is zou ik het ook wel willen proberen. Zou je het ook naar mij kunnen sturen? Ik probeer al heel lang geld over te houden aan het eind van de maand maar meestal is het andersom. Er is nog maand over maar einde geld...
Bij voorbaat dank!
[email protected]

Hermine

Hermine

13-02-2010 om 09:07

Schema en online

Vind het schema van Claudia super handig hoor maar meer voor begrotingen.
Ik gebruik alleen Yunoo ernaast. Opschrijven van alle uitgaven aan boodschappen e.d. houd ik twee weken vol en dan vergeet ik het weer.
Met zo'n online kasboek is dat niet nodig.

Claudia B

Claudia B

13-02-2010 om 10:07

Mama 32

Het schema is naar je onderweg.

Groetjes,
Claudia

Lucille

Lucille

15-02-2010 om 12:27

Claudia

Ik heb ooit het schema van je gekregen,maar ben het helaas ook weer kwijt (andere pc). Zou ik het nog een keer van je mogen?
Is het handig als ik jou dan eerst een mail stuur?

Alvast bedankt!

Lucille

Claudia B

Claudia B

15-02-2010 om 14:56

Lucille

Hoi Lucille,

Stuur maar een mailtje naar [email protected] en dan mail ik het schema naar je terug!

Groetjes,
Claudia

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.