Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

els

els

24-01-2010 om 13:17

Carnavalskleding omg. eindhoven/den bosch

hoi
ik wil voor mijn kinderen leuke carnavalskleding gaan kopen maar ben onbekend in de omgeving (den bosch/eindhoven).

Ik zou het liefst met mijn kinderen naar een grote winkel willen, met een overvloed aan keuze. Waar is dat, in de omgeving Eindhoven/Den Bosch, waar kopen jullie de (kinder)carnavalskleding?

Groetjes
Els

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

24-01-2010 om 13:29

Online

ik zou als ik jou was lekker online shoppen, Heel veel keuze en als je snel bent heb je het nog optijd in huis
Verder weet ik in jou buurt helaas geen goede winkels, in roosendaal zit echter de beste winkel van heel nederland.
groet, polly

Wiske

Wiske

24-01-2010 om 16:51

V doorn in veghel

Ben er toevallig gisteren geweest. Drie verdiepingen vol carnavalskleding. Erg leuke winkel, zit tegenover de Hema
Wiske

Den bosch

In de Vughterstraat zit Hoofs, die hebben naast heel veel stoffen ook een zaak waar allerlei carnavalskleding verkocht wordt.

Zie http://www.feestkledingverhuurdenbosch.nl/

Rieke

Rieke

24-01-2010 om 17:52

Vughterstraat in den bosch

Daar is een hele grote zaak met allemaal verkleed/carnavals kleding. Ook een hele fijne straat om lekker te shoppen. Ik weet geen naam of straat nummer (lange straat) maar dat is vast wel googelen.

Rieke

Rieke

24-01-2010 om 17:52

Haha mickey

gelijk gepost.

Els

Els

24-01-2010 om 19:54

Aha

dank voor de tips!

Online vind ik niet handig. Wel om een voorselectie te maken maar ik haal het liefst het uit de winkel op. kun je ook nog even zien of het echt wel zo leuk is.

Van doorn heeft een mooie site, mijn oudste heeft daar een prachtige chinese jurk gezien.... 60 euro! Ik weet dat brabant erg van carnaval houdt maar dat gaat me toch iets te ver.
ik denk dat we deze week eens naar de vughterstraat in den bosch rijden.

Els

Doe dan slim

... en rijd naar het transferium Vlijmenseweg en neem vanaf daar de bus. Kost je 2 euro per auto.
In de Vughterstraat kun je amper komen met de auto, en parkeren al helemaal niet.

Ilona

Ilona

24-01-2010 om 21:49

De greef

De Greef is een stoffenzaak waar je rond deze tijd enorm veel carnavalskleding kunt kopen. Ze hebben vestigingen in deze regio, als je op internet even zoekt kun je de site vinden. Ze hebben daar werkelijk alles! Op internet kun je vooraf kijken wat je leuk vind.

Succes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.