Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

maan.

maan.

31-01-2011 om 13:43

Carmen-krulset?

Dochter zou graag krullen willen en bedacht dat zo'n carmenkrulset wel leuk zou zijn. Zelf vroeger een soortgelijke babylissset gehad waarmee ik erg blij was dus ik kan het me wel voorstellen.

Maar.. voordat ik tot zo'n aanschaf overga: is het daadwerkelijk een leuk product? Nog dingen om rekening mee te houden? Ik zag in die grote set zowel grote als kleine rollers.. lijkt me dat je die niet allebei gebruikt, zou een reisset dan handiger zijn (minder maatverschil) of zou dat weer te weinig rollers bevatten?

Dus graag ervaringen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

31-01-2011 om 15:57

Alle10

ik doe bij mijn dochter meestal alle rollers in haar haar, anders kom ik te kort. Hussel groot een klein meestal door elkaar. Ik heb er eentje gekregen van mijn moeder die ze niet meer gebruikte, deze heeft maar 10 rollers dus misschien is dat dan wel de reisset hoor. 10 rollers kan precies.

Dochter heeft onlangs een Carmen-krulset aangeschaft: 6 groot, 8 middel, 6 klein. Ze heeft een flinke bos lang, dik haar. Met de grote rollers krijg je echt grove krullen, de middelste rollers zijn voor haar perfect. De eerste keer met nat haar ingedraaid, maar het duurde uuuuuuuuren voordat haar haar een beetje droog was en het effect minimaal. De rollers aanbrengen in droog haar had een prachtig resultaat.

Natuurlijk?

Ik heb echt totaal geen verstand van krulsets, maar zijn die verschillende maten rollers niet bedoeld om het effect wat natuurlijker te maken?

Simone G

Simone G

01-02-2011 om 11:18

Toevallig

heb ik mijn dochter van 12 dat vorige week op haar verjaardag gegeven. Ik vond bij toeval een reisset bij de kruidvat die was afgepprijsd voor 12.50 ( Carmen travelsset), deze was net voldoende. Ze heeft erg lang en veel haar. We hadden haast ( ze wou ze natuurlijk meteen gebruiken) het gedeelte wat wel goed droog was, had een prachtig resultaat...( helaas na 2 uur niets meer van te zien) Volgende keer versteviger gebruiken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.