Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Daan

Daan

05-07-2010 om 12:55

Canvas

Hoi,

Ik wil foto's van mijn kinderen op canvas laten drukken (3) en ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik kom zoveel aanbieders tegen.

Zelf had ik linnenfotoschilderij punt nl gevonden maar ik weet niet of die kwaliteit goed is. Heeft er iemand ervaring met deze aanbieder ? Of evt anderen ? De prijs bij deze is nu 21 euro dus niet duur...maar ja dan moet het wel mooi zijn, of is dat teveel gevraagd voor dit geld ??? alvast bedankt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ishtar

ishtar

05-07-2010 om 13:02

Herinneringenoplinnen . nl

daar hebben wij het laten doen: mooie kwaliteit en snelle levering. Wij zijn er erg tevreden over.
21 euro gaat om welk formaat?

Daan

Daan

05-07-2010 om 13:41

40 x 40, ik heb iemand die heeft prachtige close up foto's gemaakt, en ik zou ze graag alle 3 zo groot aan de muur willen.

ishtar

ishtar

05-07-2010 om 15:43

De prijs

van herinnering... is voor die maat 23 euro. gratis verzending. (nee, geen aandelen )

Ilona

Ilona

05-07-2010 om 22:00

Herinnering ervaring

Wij hebben drie grote doeken van Herinnering op linnen hangen. Het zijn prachtige doeken, heel erg mat. Maar, let wel op met vingerafdrukken. Juist omdat het mat is zie je vingers erop. Als het ergens hangt waar ook de kinderen zelf goed bij kunnen, dan zou ik er niet voor kiezen....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.