Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ayanna

Ayanna

21-06-2009 om 21:24

Camcorder

Ik ben op zoek naar een hele eenvoudige digitale camcorder. Eéntje zonder al teveel toeters en bellen en poespas. Hij moet zowel binnen als buiten kunnen opnemen en eenvoudig op de computer zijn aan te sluiten. Het gaat om het opnemen van simpele huis-, tuin- en keukenfilmpjes.
In reclamefolders en op internet wordt ik geconfronteerd met omschrijvingen en uitleg waar ik bijster weinig van begrijp. Zo technisch ben ik namelijk niet... Dus ik hoop op wat ervaringen van mensen op het forum.
Oh ja...hij mag ook uiteraard niet te duur zijn.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ayanna

Ayanna

23-06-2009 om 21:56

Oooh, helemaal niemand?

Heeft niemand een tipje voor me?? Ben volgende week jarig en ik wil er zo graag ééntje hebben. Maar ik weet gewoon echt niet wat ik moet kiezen....

Mathilde

Mathilde

25-06-2009 om 10:03

Handycam

Wij hebben al jaren een Handycam van Sony. Licht apparaat, makkelijk te bedienen, niet te veel knopjes. Je moet er kleine schijfjes in stoppen, 'n soort mini-cd-rom. Die kun je op de computer afspelen of via een dvd-speler op je tv.
Misschien kun je je het beste laten voorlichten in een goede fotozaak, waar ze uitgebreid de tijd nemen (niet op zaterdag dus). Dan kun je ook een paar apparaten uitproberen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.