Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Cadeautje voor emigrerende vriendin

Mijn beste vriendin die ik emigreert over 2 maanden naar Amerika en nu heb ik nagedacht over wat ik haar ga geven. Het moest niet te groot zijn ivm de gigahoeveelheid bagage die ze al heeft. Ik heb een houten sleutelkastje (+/- 15 bij 20 cm) met deurtjes gekocht en die ga ik met mijn zoontje verven en versieren met allerlei opplak-vormpjes. (Het is namelijk zo, als ik bij haar kwam en na een paar uur weer vetrok, stond ik vaak te zoeken naar m'n sleutels en ik had al 'ns gezegd dat ze speciaal voor mij een sleutelhaakje in de muur moest timmeren. Ook vergat ik altijd wel iets en legde ze het weg voor m'n volgende bezoek) Nu zoek ik alleen nog een korte tekst om in het kastje te schilderen en ik heb echt geen inspiratie. Het kan dus ook als een 'lost & found' kastje dienen.
Ik ben wel van plan om haar ooit nog 'ns te bezoeken maar niet op korte termijn. Ik zal haar missen want ik kwam vaak bij haar over de vloer. (wekelijks gedurende 3 jaar)
Heeft iemand 'n grappige of roerende tekst?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Appel

Appel

11-05-2010 om 21:13

Idee

Geen idee of dit in de buurt komt van wat je zoekt, maar wat vind je van: ik vergeet van alles, maar jou nooit!

Zwelgje

Zwelgje

12-05-2010 om 17:41 Topicstarter

Wat goed!

hee, dat is een pakkende zin, die ga ik doen! Merciiiii

Appel

Appel

12-05-2010 om 23:38

Fijn

Fijn dat ik je kon inspireren

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.