Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Cadeautje naar het buitenland

Een goede vriend die in het buitenland woont, wordt binnenkort veertig. Ik wil hem graag een cadeautje sturen, maar het moet niet al te duur worden (dus ook niet heel zwaar). Iets Hollands vindt hij vast wel leuk, maar niet te oubollig. Zijn (buitenlandse) vrouw is nogal jaloers, dus ook niet iets dat zij kan opvatten als flirterig of zo (dus geen hippe boxer). Jullie zien het, ik kom er niet echt uit... heeft iemand de gouden tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Stripboeken

Ik heb mijn in het buitenland verblijvende broer wel eens een stripboek van Haagse Harry gestuurd. Past namelijk zo fijn in een envelop.

Je kan natuurlijk altijd zo'n opblaasbare tulp opsturen, dat weegt niks. Of van die sloffen-als-klompen. Je kan trouwens bij de Xenos van die opblaasbare nummers (zoals 40) kopen voor bijna niks, dat kan er altijd bij.

Hollandse etenswaar is relatief zwaar, bovendien maakt de douane het mogelijk open (mijn broer verbleef destijds in de VS en kreeg nooit iets ongeschonden).

Groeten,

Temet

mijk

mijk

19-03-2010 om 12:34

Dvd'tje

hollands cabaret valt altijd wel in de smaak bij mijn familie maar diehbben wel een regiovrije dvdspeler Is niet heel goedkoop maar ook niet al te duur...

mijk

mijk

19-03-2010 om 12:34

Of alvast een oranje tshirt

voor het voetbal Of is het geen liefhebbe?

Mijn eerste gedachte was...

een dekbedovertrek. Maar misschien geen goed idee als hij een jaloerse vrouw heeft. Zo meteen denkt ze nog dat je je lakens wel met hem wil delen.

Lou

Lou

19-03-2010 om 13:56

Een boek

Een leuk Nederlands boek, dat is ongetwijfeld nauwelijks te vinden in het buitenland. Ik heb laatst 'terminale baden en scheldkarbonades' of zoiets opgestuurd naar Ierland, van Ewout Sanders. Gaat over, je raadt het al, verkeerd uitgesproken woorden. Tamelijk grappig, maar goed, de tip is: een leuk klein pocketboekje dat in een envelop past.

Pennetje

Pennetje

19-03-2010 om 16:22 Topicstarter

Leuk!

Goeie ideeën. De dekbedhoes sla ik even over, ik wil inderdaad niet de indruk wekken dat mijn lakens lekkerder slapen dan die van zijn vrouw
Voetbalshirt is ook een goed idee, hij is een ongelofelijke fan. Waar haal ik zo'n ding? Ik ben namelijk zelf niet zo'n liefhebber...

Terpi

Terpi

20-03-2010 om 09:38

Alle mogelijke voetbalshirts...

bij www.voetbalshirtje.nl

Pennetje

Pennetje

20-03-2010 om 11:58 Topicstarter

Haha

had ik kunnen weten

Cdeetje

CD opsturen met artiest van hollandse bodem? Ik ben zelf erg gecharmeerd van Caro Emerald (en word zelf volgende maand 40...)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.