Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Cadeautips buren gevraagd

Wij zijn uitgenodigd voor een verjaardagsfeest bij de buren, ze vieren beiden hun verjaardag.
Het zijn jonge hardwerkende mensen die hun hele huis aan het verbouwen zijn. Ze hebben geen kinderen.
Ik vind ze aardig, maar we hebben niets gemeen, en we komen nauwelijks bij elkaar over de vloer. Ik weet ook niet meer van ze dan ik hierboven opschrijf.
Wat kunnen we hen geven?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik zeg

Gamma
Een cadeaubon dus, van de Gamma of een dergelijke klustent.

Geef in geen geval frutsels voor het huis, want of ze hebben al zat en dan hebben ze ze niet nodig, of ze hebben maar heel weinig frutsels maar dat is dan waarschijnlijk omdat ze heel kritisch zijn en dan hebben ze ze ook niet nodig. Alleen bloemen kunnen altijd, die gaan namelijk t.z.t dood.

Een fles van het een of ander kan meestal ook wel. Zouden ze onverhoopt zelf niet drinken dan kan het altijd nog doorgegeven worden (ga ik er even vanuit dat ze geen moslim zijn).

Klusbon of bloemen en/of een fles dus.

Groeten,

Temet

angela

angela

28-06-2010 om 19:09

Tuinbon

ik zou een tuinbon doen van de tuindinges die bij jou in de buurt zit?

Deformatie

lees ik toch echt tuinboon. Wie geeft er nu een tuinboon cadeau. (heb een moestuin, need I say more??)

Dorry

Geen bon

Ik vind het altijd lastig om een bedrag vast te stellen dus ik zou geen bon geven. Maar ja, misschien vind jij dat helemaal niet moeilijk.

Ik zou denk ik een plant in pot voor in de tuin geven, een hortensia of zo, die kunnen ze dan of in de tuin zetten (als ze hem leuk vinden) of in de kliko gooien (als ze niet van hortensia's houden). Een beetje neutrale pot komt altijd van pas denk ik.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.