Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jasmijn

Jasmijn

12-05-2009 om 22:29

Cadeau voor reis naar zuid-amerika

Hallo,
Ik zoek een toepasselijk cadeautje (ter waarde van zeg tien à twintig euro) voor iemand die voor een lange vakantie naar Ecuador vertrekt. Wat kan je daar (of misschien wel in het vliegtuig) goed gebruiken?
Dank voor het meedenken.
Groet,
Jasmijn

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

13-05-2009 om 06:54

Iets

Iets waarvan het niet erg is er meer van te hebben ( reisjournaal is heel leuk, maar mijn ervaring is dat meer mensen dat bedenken - er liggen er nog een paar op zoons kamer...-, ook leuk: spelletje voor in het vliegtuig, boeken met dun kaft ( niet zwaar), mooie tijdschriften, bijzonder adresboekje (zelfde risico als reisjournaal), boek wat zich afspeelt inde betreffende regio.

Minnie

Minnie

13-05-2009 om 09:28

Wat ik...

..in zo'n geval geef: Point It! Dat is een klein boekje met meer dan 2000 foto's van alles wat je maar kan bedenken, zodat je dingen kan aanwijzen als je het woord niet weet. Echt superhandig!

M.

Jasmijn

Jasmijn

13-05-2009 om 12:11

Dank!

Dank voor de reacties. Ik twijfel nog tussen de Point It en een reisverslagboekje, maar met jullie tips gaat het nu zeker lukken.

Haha

muts, handschoenen en een sjaal.......
men, wat hebben wij het toen koud gehad daar hoog in de bergen!! Wij hebben het daar allemaal gekocht!

Inge M

Inge M

13-05-2009 om 23:22

Lichtgewicht handdoek

Niet zo nep-vaatdoek in het groot maar een echte outdoor lichtgewicht handdoek. Dan ben je al snel ruim 10 euro kwijt. Maar zo'n ding is ideaal op vakantie. Droogt snel. Weegt weinig. En neemt weinig plek in.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.