Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

caroline

caroline

04-02-2010 om 17:10

Cadeau voor in ziekenhuis

Ik heb even wat inspiratie nodig. Wat geef je voor cadeau mee aan een jonge vrouw (eind twintig) die enkele maanden door gaat brengen in een ziekenhuis/revalidatiecentrum? Een iPod en e-reader heeft ze al. Waar kun je echt niet zonder? Het hoeft niet heel serieus te zijn, ik wil een soort survivalkit maken. Wie heeft er een idee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

04-02-2010 om 17:22

Nintendo ds

Ik sprak laaatst een mevrouw van 76 jaar bij de Bart Smit. Ze was voor zichzelf een nieuw spelletje aan het uitzoeken voor de ds. Ze had een poos in het ziekenhuis gelegen en ook als je niet kon slapen was het zeer handig, je hoefde geen lampje aan te doen en kon toch spelen.

mama Katja

mama Katja

05-02-2010 om 09:12

wat toiletspulletjes (shampoo, douchegel, bodylotion etc);
boeken of tijdschriften (regelmatig "verversen";
plantje om de boel wat op te fleuren;
stok kaarten;
schetsblok en potloden;
die talencursus van Beemer maar dan van de ANWB op cd (moet ze wel een ipod oid meenemen natuurlijk);
luisterboek(en);
cd's met muziek (evt zelf iets samenstellen);
mooi nachthemd of lekker sokken/pantoffels/zakdoeken;
waterkokertje (als dat mag) en lekker veel verschillende soorten thee;
een handwerkje (iets om te haken, breien, borduren);
gezichtsmaskertje.

Uit de lijstjes van Beemer en mij kun je vast die dingen pikken waarvan jij weet dat ze goed bij haar passen. Succes!

Mama Katja

mama Katja

mama Katja

06-02-2010 om 15:32

Jaaaaaaaaaaaaaa

geen echte plantjes - maar niet van echt te onderscheiden nepperts - heeft vele voordelen: je hoeft ze geen water te geven en als je lieve buurvrouw je goedbedoelde zelfgemaakte (zelfgestampte?) niet te zuipen zure druivensap inschenkt (lees: opdringt) kun je het fijn stiekem bij je neppe plantjes kieperen!

o ja - nog een cadeaugeeftip: een kek handspiegeltje, eventueel met ingebouwd lampje.

Groetjes,
Mama Katja

caroline

caroline

11-02-2010 om 22:35

Veel dank

Door verhuizing had ik tijdelijk geen internet, maar ik ben heel blij met alle suggesties, ga er zeker iets mee doen, hee geweldig bedankt

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.